HomeRynek outdoor

European Outdoor Group otwiera się na członków z handlu detalicznego

Na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu w dniu 9 lipca, członkowie stowarzyszenia European Outdoor Group zgodzili się by przedstawiciele handlu detalicznego również mogli dołączyć do organizacji.

EOG postanowił jednak utrzymać kryterium minimalnego progu obrotów. Grupa zamierza powołać komisję, której zadaniem będzie ocena kwalifikacji potencjalnych członków. Nowi członkowie z handlu detalicznego będą korzystać z tych samych praw i obowiązków, jak pozostałe firmy należące do EOG.

Zainteresowani detaliści powinni skontaktować się z Markiem Heldem Sekretarzem Generalnym EOG (mark.held@europeanoutdoorgroup.com) w celu uzyskania listy kryteriów, które muszą zostać spełnione.

Stowarzyszenie European Outdoor Group zostało założone w 2003 r. przez 19 największych na świecie firm outdoorowych, które wspólnie uznały konieczność stworzenia spójnej organizacji, reprezentującej wspólne interesy branży outdoorowej. We współczesnym świecie regulacje prawne, problemy ekologiczne, media i handel stają się coraz bardziej wspólnymi, globalnymi zagadnieniami. Połączone siły firm członkowskich EOG (w sumie 62 marek plus bliska współpraca z 9 narodowymi stowarzyszeniami outdoorowymi) zapewniają Grupie niezwykłą siłę pozwalającą reprezentować europejską branżę outdoorową w konstruktywny i pozytywny sposób. Więcej informacji na: www.europeanoutdoorgroup.com

Źródło: ISPO NewsBlog

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0