HomeRynek outdoor

European Outdoor Forum: rynki Chin, Ameryki Północnej i Europy

Fakty z rynku, dane i trendy są niezbędne do podejmowania lepszych decyzji. W tym roku Forum zaprezentuje sprawozdania z trzech dużych rynków regionalnych: Europy, Ameryki Północnej i Chin. Każdy z mówców będzie raportował o ogólnej wydajność ich rynków, a następnie prelegenci będą przechodzić do pierwszej dziesiątki najbardziej wpływowych trendów w celu uzyskania informacji potrzebnych do rozwoju globalnych strategii działania.

Kształt europejskiego rynku outdoorowego – Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group

Mark Held - sekretarz generalny European Outdoor GroupMark Held – sekretarz generalny European Outdoor Group

W kwestii rynku Europy Mark Held, sekretarz generalny European Outdoor Group, zaprezentuje wyniki europejskich badań na temat stanu rynku outdoorowego. Do tej pory uczestnicy europejskiego rynku outdoorowego obywali się bez nawet najprostszych informacji o wielkości tego rynku. Aby rozwiązać ten problem stowarzyszenie European Outdoor Group (EOG) przy wsparciu wielu znanych europejskich marek przygotowało badanie, którego wyniki można wykorzystać jako punkt odniesienia dla określenia wydajności rynku.

Pełny raport będzie dostępny tylko dla uczestniczących w projekcie, jednak na Forum będzie można przyjrzeć się ogólnym wynikom badań, a także wziąć udział w dyskusji na temat korzyści z samych badań oraz uczestniczenia w kolejnych raportach o europejskim rynku outdoorowym.

Chiny jako nowy teren dla pionierów – Roger Zeng, założyciel i CEO China Outdoor Retailer Association (CORA)

Roger Zeng – założyciel i CEO China Outdoor Retailer Association (CORA)Roger Zeng – założyciel i CEO China Outdoor Retailer Association (CORA)

Dla większości marek Chiny leżą w centrum planów rozwojowych obejmujących następne dziesięciolecie. Jednak aby odnieść sukces, marki muszą naprawdę zrozumieć unikalną dynamikę chińskiego rynku. Podobnie jak w przypadku prezentacji Marka Helda o rynku europejskim czy jak w wystąpieniu Franka Hugelmeyera o Ameryce Północnej, Roger wniesie swoje własne, lokalne doświadczenie i wiedzę, odsłaniając aktualne, kluczowe trendy obowiązujące na chińskim rynku.

Roger Zeng wyjątkowo dobrze rozumie jak działa przemysł i rynek outdoorowy w Chinach i jak przedstawia się on dla detalistów, marek i producentów. Jego bogate doświadczenie jest nieocenione dla zrozumienia złożoności uwarunkowań prowadzenia działalności gospodarczej w Chinach.

Roger Zeng najpierw kształcił się w Pekinie, a następnie kontynuował studia w Ameryce Północnej, uczęszczając do Oakwood Collegiate Institute, wkrótce potem zdobył dyplom i tytuł magistra nauk stosowanych w inżynierii produkcji na Uniwersytecie w Toronto.

Swoją drogę zawodową rozpoczął na stanowisku inżyniera oprogramowania w firmie GN Nettest, gdzie pracował nad sprzętem diagnostycznym dla sieci światłowodowych. Był także dyrektorem ds. rozwoju produktu. Roger uznał jednak, że czas na zmianę branży i kraju – ruszył z powrotem do Chin, gdzie w 2003 założył Snowpeak Co (Pekin), firmę dystrybuującą kilka międzynarodowych marek do sportów zimowych i outdoorowych na rosnącym chińskim rynku outdoor.

W marcu 2005 roku Roger założył China Outdoor Retailer Association (CORA) aby ułatwić międzynarodowym markom outdoorowym wejście na rynek chiński. CORA świadczy usługi pozwalające outdoorowym markom segmentu premium wejść lub rozszerzyć działalność na chińskim rynku, ponadto CORA świadczy profesjonalne usługi dla chińskich detalistów outdoorowych, prowadząc szkolenia produktowe i zajmując się merchandisingiem sklepów.

Seminaria:

Temat: Chiny jako nowa granica (China the new Frontier)

  • Roger Zeng, wtorek, 11 października – 9.00 -10.00

Temat: Kształt europejskiego rynku outdoorowego (The Shape of Outdoor in Europe)

  • Mark Held, środa, 12 października – 9.00-10:00

Temat: Kluczowe trendy rynku Ameryki Północnej (North American Key Market Trends)

  • Frank Hugelmeyer, środa, 12 października – 15.40-16.40

Więcej informacji na stronie European Outdoor Forum.

Źródło: European Outdoor Forum

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0