Ski-Tour & Freeride Days
Od 24 listopada do 1 grudnia br. odbędą się w Polsce Ski-Tour&Freeride Days. Trasa imprezy obejmie sklepy Horyzont w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, [...]
Światowa premiera kolekcji Salewy – alpineXtrem 2009/2010
Salewa przedstawia najnowszą kolekcję na jesień i zimę 2009/2010 - alpineXtrem. W jej tworzeniu brali udział eksperci, menadżerowie, specjaliści od [...]
Być jak Fenix Outdoor
Świetnie radzi sobie Fenix Outdoor, jeden ze światowych potentatów rynku outdoorowego - w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku przychody szwedzkiego [...]
Intersport – po III kwartałach 2009 przychody Spółki zgodne z planem
INTERSPORT Polska S.A. opublikował wyniki za pierwsze trzy kwartały tego roku, choć przychody Spółki są większe niż w analogicznym okresie 2008 roku [...]
Uprzęże Climbing Technology w sprzedaży!
W sprzedaży pojawiły się nowe uprzęże Climbing Technology. Wysoka jakość, profesjonalne wykonanie, europejska produkcja. [...]
Smutny wrzesień w Ameryce
Wieści zza Oceanu nie są optymistyczne - wrzesień był kolejnym miesiącem spadków sprzedaży w amerykańskim outdoorze.
[...]
Euromark przełamuje trend
Ostatnie miesiące nie były dobre dla Euromark Polska S.A., właściciela marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, ale październik pr [...]
Konkurs TIKKA² – The Power of Light
Chcąc uczcić międzynarodową premierę nowych latarek czołowych TIKKA², Petzl organizuje konkurs fotograficzny i konkurs wideo. Pokaż, co możesz zrobi [...]
Intersport – wyniki w październiku dobrą prognozą
INTERSPORT Polska S.A. odnotował w październiku 2009 roku, wzrost przychodów ze sprzedaży o 24,7% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. N [...]
Marketing Prize 2009 – Nagroda szwajcarskiej GfM dla firmy Mammut Sports Group
Strategia firmy Mammut skierowana na rozwój marketingu przyniosła ciekawe efekty. Oprócz rewelacyjnych wyników finansowych (news) przyszły również s [...]