HomeKonferencje

Fashion Business Congress: e-commerce w modzie. Bezpłatna rejestracja dla branży outdoor!

Już 16 września przedstawiciele e-sklepów odzieżowych i obuwniczych, w tym także z branży outdoorowej, spotkają się na 13. edycji Fashion Business Congress. Wydarzenie będzie w całości poświęcone sprzedaży internetowej w szeroko pojętym sektorze odzieżowym. Kongres stanowi niepowtarzalną okazję, aby poznać najnowsze trendy, innowacyjne narzędzia oraz strategie, które pomogą wyróżnić się i odnieść sukces na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce.

Dlaczego warto wziąć udział?

Prelegenci Kongresu to specjaliści – praktycy e-commerce, którzy podzielą się z uczestnikami wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniami oraz przytoczą ciekawe przykłady z branży mody. Na Fashion Business Congress będzie można również skorzystać z indywidualnych konsultacji z ekspertami na ich stoiskach oraz wymienić się doświadczeniami z innymi przedstawicielami branży.

Tematyka Fashion Business Congress

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję do pogłębienia swojej wiedzy na temat kluczowych zagadnień związanych z e-handlem, takich jak mobile commerce, social commerce, opisy produktów, zarządzanie zwrotami czy ekspansja na rynki zagraniczne. Wisienką na torcie będzie ekspercki panel dyskusyjny pt. „Trendy e-commerce w branży mody”, który podsumuje najważniejsze wnioski oraz nakreśli perspektywy rozwoju.

W programie znajdą się następujące wykłady:

  • „Wyprzedź konkurencję w branży fashion dzięki mobile commerce”
    Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, AtomStore, Gabriela Gil, Marketing Manager ds. B2B i programu partnerskiego AtomStore
  • „Jak przyspieszyć przygotowywanie kolekcji w kanałach digital nawet kilkunastokrotnie dzięki PIM”
    Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode i Cezary Kożon, CEO Spyrosoft Ecommerce
  • „Lekcje od Gigantów: Co najwięksi Gracze e-Fashion robią inaczej w social commerce”
    Rafał Sobierajski, Head of Social Performance, Business Factory
  • „Chcesz podnieść wyniki swojego e-sklepu modowego? Poznaj 5 niezawodnych metod, które zwiększą konwersję” Mateusz Kosiński, Team Leader Sales New Business Team, IdoSell
  • „Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce”  Patrycja Olszewska, Koordynatorka Marketingu, Zaufane.pl, Oskar Lipiński, Co-owner, Daag
  • „Zarządzanie zwrotami międzynarodowymi: Jak zwiększyć zadowolenie klientów?”
    Adam Zając, Head of Business Development, Packeta
  • „Jak przyspieszyć e-commerce i zwiększyć widoczność w TOP 3 o 151 %. Case Study OCHNIK”
    Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
  • „Jak zapewnić doskonałe doświadczenie klienta w branży fashion (i nie zabić marży). Przykłady z życia wzięte” Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply
  • „Wygodne zwroty skrojone na miarę branży fashion” Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty
  • „Jak skutecznie wejść na nowe rynki zagraniczne – kluczowe elementy udanej ekspansji e-commerce”
    Radosław Opałko, Head of Sales & Marketing, Media4U, Agnieszka Dziedzic Sales Manager, Hybrid

Jak wziąć udział?

Udział w Fashion Business Congress dla reprezentantów sektora mody, w tym branży outdoorowej, jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, konieczna jest wcześniejsza rejestracja i akceptacja zgłoszenia przez organizatora.

Uczestnictwo w Kongresie to wyjątkowa okazja, aby zdobyć wiedzę i nawiązać cenne kontakty biznesowe, dlatego warto się pośpieszyć i zarejestrować już teraz na stronie: www.fashionbusinesscongress.com

Organizator: Promedia Jerzy Osika

Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode, Business Factory, IdoSell, Zaufane.pl, Direct Link Worldwide

Partnerzy Strategiczni: Merce.com, Packeta, Wygodne Zwroty, Salesupply, BitBag, Media4U, Marathon, Segmentify.

Patroni Honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polish Outoor Group, Ispo Munich, Inghorgenta, Amberif, Zentrada, Silmo.

Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Fashionbusiness.pl, Modna Bielizna, Image.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0