Dział: Rynek outdoor

1 2 3 202 10 / 2018 ARTYKUŁÓW
Łącząc higienę z pielęgnacją. Szwedzki SmellWell dołącza do portfolio Raven

Łącząc higienę z pielęgnacją. Szwedzki SmellWell dołącza do portfolio Raven

Krakowski Raven poszerza portfolio zachodnich marek outdoorowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom specjalistycznych sklepów z obuwiem turystyczno - spor [...]
Zmiany w Rocklandzie – przejęcie Rock Castle, nowy wizerunek i ofensywa produktowa w 2019

Zmiany w Rocklandzie – przejęcie Rock Castle, nowy wizerunek i ofensywa produktowa w 2019

Wraz z premierą sezonu jesień & zima 2018 firma Raven, odpowiedzialna za krajową dystrybucję takich brandów jak Aku, Marmot czy Hoka One One zapow [...]
Millet, Eider i Lafuma prezentują nową kolekcję na jesień-zima 2019/20 i plany na przyszłość

Millet, Eider i Lafuma prezentują nową kolekcję na jesień-zima 2019/20 i plany na przyszłość

W Chamonix odbyła się prezentacja nowej kolekcji marek wchodzących w skład Millet Mountain Group - Millet, Eider i Lafuma. Szefowie grupy opowiedzieli [...]
Case study: Ferrino Base Camps

Case study: Ferrino Base Camps

Ferriono Camp to nie tylko poligon testowy sprzętu i darmowy nocleg w namiocie dla turystów i alpinistów odwiedzających góry. To również sposób na bud [...]
Garmin świętuje sprzedaż 200 milionów produktów

Garmin świętuje sprzedaż 200 milionów produktów

Garmin Ltd. świętuje sprzedaż ponad 200 milionów urządzeń nawigacyjnych wykorzystujących system GPS oraz produktów z kategorii wearables. Fakt ten zbi [...]
ISPO Academy Poland 2018 – druga część relacji

ISPO Academy Poland 2018 – druga część relacji

W zeszłym tygodniu odbyła się jedyna w Polsce konferencja biznesowa poświęcona branży outdoor. O przebiegu początkowych wydarzeń donosiliśmy z ISPO Ac [...]
ISPO Academy Poland 2018 – pierwszy dzień konferencji

ISPO Academy Poland 2018 – pierwszy dzień konferencji

W środę 17 października w Otwocku rozpoczęło się najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 7. polska konferencja ISPO Academy 2018. . W ramach [...]
INTERSPORT Polska: wyniki sprzedaży w III kwartale

INTERSPORT Polska: wyniki sprzedaży w III kwartale

Niedawno opublikowaliśmy nasz Barometr rynku, w którym analizujemy dynamikę sprzedaży w naszej branży na podstawie wybranych sklepów outdoorowych. W a [...]
ISPO Academy Poland 2018 – nowy trend w turystyce: Bikepacking

ISPO Academy Poland 2018 – nowy trend w turystyce: Bikepacking

Bikepacking to idea, która wyrosła na fali buntu lat 70. XX. Pragnienie nieskrępowanej wolności połączyło rower z bagażem, którego zawartość pozwalała [...]
ISPO Academy Poland 2018 – program konferencji

ISPO Academy Poland 2018 – program konferencji

W środę 17 października w Otwocku rozpocznie się dwudniowa konferencja ISPO Academy Poland 2018. To jedyne spotkanie biznesowe branży outdoorowej i sp [...]
1 2 3 202 10 / 2018 ARTYKUŁÓW