HomeRynek outdoor

Plany rozwojowe Berghausa związane z firmą Fordex

Na wyłącznego dystrybutora na Polskę marki Berghaus w zakresie odzieży outdoorowej, plecaków, obuwia i akcesoriów wyznaczono firmę Fordex. Dzięki podpisaniu nowej umowy przez Berghaus, będziemy mogli podnieść rangę marki w Polsce.

Plany rozwojowe firmy Berghaus związane z firmą Fordex

Firma Fordex została założona w 1989 r. Na dzień dzisiejszy zatrudnia ponad 60 osób i ma status wiodącego dystrybutora na polskim rynku. Firma, której siedziba znajduje się w Poznaniu, współpracuje z siecią ponad 100 specjalistycznych sportowych i outdoorowych sklepów, jak również z międzynarodowymi sieciami handlowymi działającymi na rynku. Fordex posiada wyłączność dystrybucji takich wiodących marek, jak: Wilson, Nordica, Speedo, Rollerblade, Mitre, Level i Goldwin.

Tadeusz Gierak, założyciel i właściciel firmy Fordex mówi:
Wszystkie marki znajdujące się w port folio firmy Fordex są niekwestionowanymi liderami w swojej dziedzinie. Z chęcią zapraszamy do naszej rodziny markę Berghaus, jako autentyczną markę z tradycjami w sektorze outdoorowym w Europie. Dzięki naszej sieci wyspecjalizowanych sklepów i partnerów, mamy przed sobą ogromną okazję zwiększyć udział marki na rynku, jak również sprzedaż firmy Berghaus w Polsce.

Richard Cotter, Szef marki Berghaus, dodaje:
Po pierwszym spotkaniu z zespołem Fordexu byliśmy pod ogromnym wrażeniem ich osiągnięć, ich planów biznesowych związanych z Berghausem, jak również ich ambitnym podejściem do zadania. Niezmiennie wyznaczamy sobie nowe cele wraz z rozwojem marki w Europie. Polska jest rynkiem, który naszym zdaniem może mieć istotny wpływ. Jestem przekonany, że w firmie Fordex odnaleźliśmy partnera, którzy pomoże nam osiągnąć te cele.

 

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0