Intersport rośnie w czerwcu

Czerwiec okazał się dobry dla INTERSPORT Polska S.A. – spółka zanotowała 15,2% wzrost sprzedaży. Lokomotywami miesiąca były produkty turystyczne i outdoorowa marka McKinley.

W opublikowanym 2 lipca 2009 roku raporcie bieżącym Spółka INTERSPORT Polska S.A. poinformowała o osiągniętych w czerwcu 2009 roku przychodach ze sprzedaży, które wyniosły 16.932.000 zł i były wyższe o 15,2% w stosunku do analogicznego okresu 2008 roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 14.704.000 zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca 2009 r. wielkość osiągniętych przychodów ze sprzedaży wyniosła 114.500.000 zł i była wyższa o 27,7% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 89.661.000 zł.

W czerwcu br. w salonach INTERSPORT największe wzrosty odnotowano w trzech grupach towarowych: turystyce, odzieży (zwłaszcza koszulkach sportowych) i butach. Przez cały miesiąc trwała akcja promocyjna związana z obchodami 25-lecia europejskiej marki outdoorowej McKINLEY, dostępnej wyłącznie w salonach INTERSPORT.

Marka McKinley z roczną sprzedażą ocenianą na poziomie 100 milionów euro w segmencie sprzedaży hurtowej stała się w ostatnich latach, jedną z dziesięciu najważniejszych marek kategorii outdoor w Europie.

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0