O perspektywach i planach rozwoju Tilaka rozmawiamy z właścicielem Sudetica Verticalia, firmy która, została nowym polskim dystrybutorem tej technicznej marki.
Wojciech Słowakiewicz (4outdoor): Sudetica Verticalia jest już dystrybutorem FIXE, Fadersa, Gilmonte oraz Rocks Unlimited publications (wydawnictwo wspinaczkowe). Jakie nadzieje wiążecie ze współpracą z Tilakiem?
Artur Sobczyk (Sudetica Verticalia): Przede wszystkim Tilak stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty dystrybutorskiej o techniczną odzież outdoorową. Dzięki wysokiej jakości wykonania produktów Tilaka mamy nadzieję dotrzeć do najbardziej wymagających klientów, którzy są świadomi swoich potrzeb. Rozwój outdooru w Polsce spowodował wzrost grona klientów, szukających odzieży z "górnej półki". Nasza propozycja zaspokoi gusta nawet najwybredniejszych miłośników sportów górskich i turystyki.
Jakie atuty Tilaka zadecydowały, że wierzycie w sukces tej marki na Polskim rynku?
Dwoma słowami – siła detalu :-). A tak na poważnie, wszystkie produkty Tilaka produkowane są z najlepszych materiałów światowych potentatów jak Gore, Dermizax, Malden Mills, Pontetorto, Amman. Tilak stara się zniwelować ilość użytych szwów stosując laminowanie, co pozwala na zredukowanie wagi i poprawia oddychalność odzieży. Poza tym cała kolekcja jest produkowana w fabryce w Czechach, co nie tylko zapewnia stałą kontrolę jakości i autentyczność marki, ale również gwarantuje bezproblemowy serwis, zarówno w okresie 4-letniej gwarancji jak i po jej upływie. To wszystko w połączeniu z nowoczesnym i praktycznym wzornictwem uznanego projektanta takich firm jak Acronym, Arcteryx czy Burton decyduje, że jest to produkt najwyższej światowej klasy.
Jakie są wasze najbliższe plany związne z rozwojem marki na Polskim rynku?
Wkrótce rusza nowa witryna internetowa Tilaka. Jesteśmy dostawcą odzieży dla Sekcji Ratownictwa z Powietrza Grupy Karkonoskiej GOPR, z którą w niedalekiej przyszłości planujemy wspólne akcje promocyjne. Jednocześnie mamy ambicję, aby Tilak był dostępny w najlepszych sklepach outdoorowych w Polsce, stawiając na stopniowy i długofalowy rozwój marki w Polsce.
Czego mogą oczekiwać dotychczasowi sprzedawcy Tilaka?
Przede wszystkim poprawy jakości obsługi, zwiększenia widoczności na rynku poprzez kampanie reklamowe oraz usprawnienia procesu sprzedaży. Zmianie ulegnie również polityka cenowa oraz warunki handlowe.
Na polskim rynku pojawiło się ostatnio kilka uznanych, światowych marek – nie boicie sie konkurencji?
Fakt, pojawiło się kilka znanych firm, których brakowało w naszym kraju. Konkurencji nie obawiamy się, gdyż jakością wykonania i stosowanymi technologiami Tilak od nich nie odbiega. Naszym atutem jest natomiast konkurencyjna cena, produkcja całkowicie na terenie Republiki Czeskiej oraz szybki serwis.
Patrz też: Nowy dystrubutor Tilaka
KOMENTARZE