Nowa kampania reklamowa Górskiego Sklepu Internetowego 8a.pl

Górski Sklep Internetowy 8a.pl wystartował z nową kampania reklamową, prowadzoną pod hasłem “Poczuj się jak na wakacjach”. Jak zapewniają pomysłodawcy, kampania nie pozwoli zaszufladkować 8a.pl obok innych sklepów internetowych.

Górski Sklep Internetowy 8a.pl, kampania reklamowa

W branży outdoorowej działa aktualnie ponad 30 sklepów internetowych. Nic dziwnego że większość z nich posiada podobne produkty w podobnych cenach. Z pozycji klienta większość sklepów wygląda tak samo, tym bardziej że wielokrotnie te same opisy produktów i te same sztampowe zdjęcia utrudniają odróżnienie sklepów prowadzonych profesjonalnie, od tych ze słabej jakości obsługą. Błędem byłoby jednak wrzucać je wszystkie do jednego worka, albowiem tak jak i w całej branży e-commerce, tak i w polskim outdoorze istnieją sklepy wychodzące poza schemat, rozszerzające swoje działania w kierunku nowatorskich pomysłów które wyróżnią ofertę spośród konkurencji.

“Kto wygra wyścig o zaufanie klienta? Naszym zdaniem ta firma, która wyskoczy przed konkurencję oferując najbardziej innowacyjne rozwiązania technologiczne” – twierdzi Anna Siry, odpowiedzialna po stronie Agencji Interaktywnej Positive Power za efekty marketingowe kampanii.

Nowa kampania reklamowa Górskiego Sklepu Internetowego 8a.pl prowadzona pod hasłem “Poczuj się jak na wakacjach” na pewno nie pozwoli zaszufladkować 8a.pl obok innych sklepów internetowych. Co sprawia, ze czujemy się jak na wakacjach? To trójwymiarowa prezentacja wnętrza rodzinnego namiotu i biwakujących w nim osób. Zamrożona scena ukazuje dwójkę turystów w ich wakacyjnym środowisku – przestronnym M4 na polu namiotowym, pełnym niezbędnych poza domem sprzętów. Klient sam może poruszać się pomiędzy dwoma sypialniami o nieco odmiennych charakterach (gdzie asortyment kierowany jest dla dwóch różnych targetów: wspinaczy i pieszych turystów), dowolnie przybliżać i powiększać wybrane przedmioty, aby po kliknięciu w którykolwiek z nich przenieść się wprost do sklepowej karty produktu.

“Trójwymiarowa prezentacja nie spełnia tylko i wyłącznie roli prezentacji produktów. Naszym celem było pokazanie, jak te produkty wyglądają w akcji, na biwaku” – opowiada Anna Siry – “Chcieliśmy pokazać coś więcej niż produkty na białym tle, które pokazują wszyscy; chcieliśmy podziałać na wyobraźnię klienta, aby użytkownik mógł poczuć się jakby sam był na biwaku, pamiętając jednocześnie, gdzie może nabyć te wszystkie potrzebne mu produkty”.

A efekty? Pierwsze komentarze oglądających potwierdzają istnienie dodatkowego elementu – czegoś, co można nazwać “efektem WOW”. Efektywność prezentacji i jej wpływ na sprzedaż będzie znana dopiero po zakończeniu wszystkich działań promocyjnych, ale już teraz widać, ze warto być sklepem, o którym mówi się nie tylko w kategoriach dużego wyboru, niskich cen czy świetnej obsługi, ale także jako o sklepie dającym w ręce klientów naprawdę innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zapraszamy na wirtualny biwak do 8a.pl!

źródło: 8a.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar
    Anonim 8 lat temu

    Link. A dlaczego link jest do serwera testowego Positive-Power do katalogu Climbing Technology?
    Czyżby na Waszym zabrakło miejsca 😛

  • comment-avatar
    Anonim 8 lat temu

    ceny. zmniejszyli by ceny to i klientów było by więcej i sklep by się wyróżniał i 3d pseudo atrakcją by nie było 🙂