Akcja Dzień Darmowej Dostawy w Polsce

1 grudnia 2010 roku 841 sklepów zaoferuje Klientom darmową dostawę zamówień (niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody wysyłki). W akcji pod nazwą “Darmowa Dostawa” bierze udział także sieć sklepów e-horyzont.

Akcja Dzień Darmowej Dostawy w Polsce, logo

  • O akcji

Dzień Darmowej Dostawy to pierwsza wspólna akcja polskich sklepów internetowych oraz firm związanych z rynkiem handlu w sieci. 1 grudnia 2010 roku wszyscy internetowi sprzedawcy biorący udział w akcji zaoferują swoim klientom całkowicie darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody wysyłki.

Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień.

“W naszym kraju e-handel to jedynie 2-3 procent całego rynku sprzedaży detalicznej” – mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i jeden z głównych organizatorów Dnia Darmowej Dostawy, redaktor naczelny branżowego serwisu eKomercyjnie.pl – “Darmowa dostawa zamówień może przekonać nowe osoby do zrobienia zakupów w internecie. Dzięki temu lepiej spożytkują czas, który do tej pory przeznaczali na stanie w kolejkach w tradycyjnych sklepach.”

Głównym partnerem pierwszego Dnia Darmowej Dostawy w Polsce jest porównywarka Nokaut.pl, która zapewniła organizatorom wsparcie techniczne oraz PR-owe.

  • Inspiracja

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy w Polsce jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Na Zachodzie ostatnia impreza przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych i wygenerowała dla nich ponad 35 tys. zamówień w ciągu jednego dnia!

Lista sklepów biorących udział w akcji dostępna jest tutaj.

Więcej o akcji na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0