Keen przy współpracy z Fundacją Mam Marzenie oraz licznymi sklepami outdoorowymi w całej Polsce rozpoczął wielką charytatywną akcję Breloczki!
Firma KEEN wyprodukowała i przekazała 4.000 unikatowych breloczków, ze sprzedaży których całkowity dochód zostanie przekazany na spełnianie marzeń chorych dzieci. Planują uzbierać 80.000 zł!!!
TY RÓWNIEŻ PRZYŁĄCZ SIĘ DO „AKCJI BRELOCZKI”
I POZWÓL KEEN’OWI WRAZ Z FUNDACJĄ MAM MARZENIE USZCZĘŚLIWIĆ
CIĘŻKO CHORE DZIECIAKI!
- Co zrobić aby pomóc chorym dzieciom?
Wystarczy, że kupisz unikatowy kolekcjonerski breloczek kultowego sandała KEEN a wraz z nami i FUNDACJĄ MAM MARZENIE uszczęśliwisz ciężko chore dzieciaki. Cała kwota (20 zł) ze sprzedaży każdego breloczka zostanie przekazana na wsparcie działalności Fundacji Mam Marzenie, która spełnia marzenia dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu.
- Program Hybrid.Care
Od początku swojego istnienia firma KEEN jest wrażliwa na sprawy tego świata, troszczy się o środowisko naturalne oraz o ludzi, którzy potrzebują pomocy.
Wysoka świadomość ekologiczna KEEN’a, połączona z umiejętnością obserwacji tego, co się dzieje dookoła oraz wyciąganiem z tego wniosków, zaowocowała powstaniem programu Hybrid.Care, który można streścić w trzech hasłach: jedna społeczność, jedno środowisko i wspólna odpowiedzialność.
Poprzez nasze oddanie sprawom socjalnym i ekologicznym, KEEN ma nadzieję wyznaczyć nowy kierunek działań oraz nowy sposób myślenia i liczy, że uda mu się do takiego działania i myślenia zachęcić innych.
***
„Akcja Breloczki” i Fundacja Mam Marzenie
W ramach Akcji Breloczki KEEN pragnie z Waszą pomocą pragnie wesprzeć działalność Fundacji Mam Marzenie – założonej w 2003 organizacji użytku publicznego, która powstała, aby spełniać marzenia chorych polskich dzieci, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Działalność ta pozwala dzieciom i ich rodzinom zapomnieć o trudach walki z chorobą, dodać sił w dalszym leczeniu i dać odrobinę nadziei na przyszłość. Opiera się w swych działaniach na pracy przeszkolonych wolontariuszy.
Od początku działalności Fundacja spełniła już ponad 3000 tys. marzeń. W chwili obecnej na dobry gest czeka prawie 400 chorych Marzycieli. Całkowity dochód z Akcji Breloczki KEEN w całości przeznaczy na spełnienie jak największej ilości z tych Marzeń.
Gdzie można kupić breloczki?
Breloczki można kupić na stronie internetowej sklepu marki KEEN: www.sklep.keen.pl oraz w wybranych sklepach stacjonarnych, których ciągle aktualizowana lista znajduje się na dedykowanej akcji stronie. Wystarczy wejść na stronę sklepu internetowego lub stronę domową www.keen.pl i kliknąć na kliknąć na umieszczony w ich górnej części baner.
***
Marzyciele i ich marzenia
Każdy z nas ma marzenia, ale nie każdy ma szanse je zrealizować. Fundacja Mam Marzenie dokłada wszelkich starań, aby mali marzyciele choć na moment oderwali się od rzeczywistości i przeżyli niezwykłą przygodę, a firma KEEN pragnie jej w tym pomóc!
Fundacja spełnia marzenia chorych polskich dzieci, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Wiele z tych dzieci spędza większość swojego czasu na szpitalnych oddziałach, w tym większości przypadków na onkologii.
W proces realizacji marzenia włączani są oprócz wolontariuszy, rodzice, lekarze jak również najbliższe otoczenie dziecka. Realizacja marzenia wymaga zawsze zgody lekarza prowadzącego, opiekującego się podopiecznym fundacji. Choć wyobraźnia dzieci nie zna granic, ich marzenia można podzielić na cztery kategorie:
• chciałbym dostać…( rower, lalkę Barbie, komputer)
• chciałbym być…( księżniczką, strażakiem, modelką, policjantem)
• chciałbym spotkać…( Papieża, Prezydenta, znanego piłkarza)
• chciałbym zobaczyć…( delfiny, Disneyland, Morze Egejskie)
W kolejce po chwilę radości i oderwania od trudów choroby czekają dziesiątki dzieciaków z całej Polski.
Dzięki Akcji Breloczki uda się spełnić marzenia choć część z nich. Na pomoc czekają m.in.:
Paweł z Trójmiasta, lat 8 – marzy, aby popływać z delfinami.
Kilka słów o Marzycielu: Paweł jest uroczym, pełnym życia, skorym do zabawy i żartów 8-latkiem. Lubi oglądać bajki, bawić się z kolegami i ze swoimi zwierzakami (koty, psy, rybki). Ma sprecyzowane plany na przyszłość – jak będzie dorosły, to na pewno będzie jeździć samochodem i zostanie strażakiem, takim który wynosi dzieci z płonących budynków.
Marzenie: Paweł marzy o tym, żeby popływać z delfinami. Mógłby je głaskać, przytulać się do nich, patrzeć na ich uśmiechnięte pyszczki. Gdyby chwycił się ich płetwy, to by pociągnęły go za sobą i Pawełek mógłby płynąć bezpiecznie u ich boku tak szybko jak nigdy przedtem. Czułby się przy nich bezpiecznie bo wie, że delfiny są bardzo opiekuńcze wobec dzieci.
Koszt: ok. 12 000 zł
***
Asia z Lublina, lat 10 – marzy o wyjeździe na narty w Alpy.
Kilka słów o Marzycielu: Asia to wesoła, uśmiechnięta dziewczynka, która uwielbia podróżować. Jej ulubionym celem wojaży są góry. Dziewczynka szczególnie upodobała sobie jazdę na nartach w pięknych okolicach.
Marzenie: Marzenie Asi jest blisko związane z jej pasją – nartami. Zapytana o największe marzenie odpowiedziała, że chciałaby wyjechać z całą rodziną w Alpy włoskie. Pragnie razem z najbliższymi zdobywać alpejskie stoki w jednym z najpiękniejszych miejsc na świecie.
Koszt: ok 15 000 zł
***
Krystian ma 4 lata i marzy o laptopie do gier.
Kilka słów o Marzycielu: Krystian to przesympatyczny, radosny, zawsze uśmiechnięty chłopiec. Bardzo lubi spokojne zajęcia: rysowanie, majsterkowanie, lepienie z plasteliny. Uwielbia także gry na komputerze. Z wielką pasją opowiadał wolontariuszom Fundacji o Bakuganach i Power Rangers, bo tymi bohaterami interesuje się najbardziej.
Marzenie: Największym marzeniem Krystiana jest własny laptop. Teraz, kiedy przebywa na oddziale onkologii w szpitalu, musi czekać w kolejce i wypożyczać komputer ze świetlicy. Chłopiec chciałby mieć swojego laptopa, żeby oglądać bajki i grać w ulubione gry, kiedy tylko będzie miał na to ochotę.
Koszt: ok 2 500 zł
***
Co się dzieje z pieniędzmi?
Relację z przebiegu Akcji oraz realizacji wszystkich marzeń znaleźć będzie można na regularnie aktualizowanej stronie: http://sklep.keen.pl/akcja_breloczki.html oraz na Facebooku KEEN Polska.
KOMENTARZE