Dziś rozpoczyna się największa letnia impreza targowa branży outdoor w Polsce – Targi Kielce Sport-Lato 2011, a w Stanach Zjednoczonych wystartowały najważniejsze amerykańskie targi outdoorowe – Outdoor Retailer Summer Market 2011.
Amerykańska wystawa Outdoor Retailer Summer Market 2011 (ORSM) potrwa cztery dni, od 4 do 7 sierpnia. Targi tradycyjnie odbywają się w Salt Palace Convention Center w Salt Lake City i tradycyjnie obecna edycja przebije wynikami ubiegłoroczną imprezę.
Powierzchnia Salt Palace Convention Center na Outdoor Retailer
Z nowości – został otarty pawilon, w którym zaprezentują się debiutujący na amerykańskich targach wystawcy – New Exhibitor Pavilion. Jest ich ponad 150. Jak przyznał Kenji Haroutunian, dyrektor OR, targi już pękają w szwach. Świadczy to nie tylko o rozwoju samej wystawy, ale także o tym, że amerykańska branża outdoor intensywnie się rozrasta. Stworzenie jednej przestrzeni, w której są wyłącznie nowi wystawcy stanowi także doskonałą okazję dla detalistów, ułatwiając im pracę.
Na targach swoje najnowsze produktu pokaże ponad 1000 wystawców, a na ich stoiskach zagości ponad 25 tys. odwiedzających. Z pewnością w tym przypadku padną kolejne rekordy.
Uczestniczących w ORSM czeka także więcej atrakcji niż w poprzednich latach. Odbędą się liczne i ważne dla branży seminaria, szkolenia, OR Party, koncerty, zawody wspinaczkowe, i wiele, wiele innych wydarzeń. Ci którzy chcą się dowiedzieć jak to robią amerykanie więcej szczegółów znajdą na stronie: www.outdoorretailer.com.
KOMENTARZE