European Outdoor Forum odbędzie się już za nieco ponad miesiąc. Podczas spotkania liderów branży outdoorowej z całego świata zostaną zaprezentowane kluczowe trendy rynku Ameryki Północnej. Przedstawi je Frank Hugelmeyer, przewodniczący i CEO Outdoor Industry Association.
Od 2002 roku Outdoor Industry Association (OIA) zbiera dane dotyczące rynku outdoorowego od marek i sprzedawców detalicznych w celu przedstawienia najbardziej dokładnego i aktualnego badania rynku. Frank Hugelmeyer zaprezentuje w skrócie dane zebrane w ciągu ostatnich 12 miesięcy na rynku Ameryki Północnej i przedstawi swoją osobistą interpretację aktualnych, kluczowych trendów. Zważywszy na to, że Ameryka Północna jest miejscem powstania wielu innowacji, zawsze warto być dobrze poinformowanym o najnowszych osiągnięciach mających wpływ na rozwój biznesu na tym rynku.
Frank Hugelmeyer jest Prezesem Zarządu OIA, grupy handlowej i sponsora tytularnego targów Outdoor Retailer. Frank jest weteranem branży outdoor z 24-letnim stażem oraz z dużym doświadczeniem w handlu detalicznym, rozwoju marki, R&D, produkcji i zarządzaniu stowarzyszeniem.
Ulokowane w Boulder w stanie Colorado OIA świadczy usługi dla ponad 1200 producentów, dystrybutorów, dostawców, sprzedawców detalicznych i ponad 60 niszowych stowarzyszeń. Członkowie OIA to plejada uznanych, krajowych i globalnych marek segmentu active i lifestyle. Należą do nich m.in. Adidas, Arc’teryx, Black Diamond, Cabela’s, Coleman, Columbia Sportswear, Confluence Watersports, Deckers, Deuter, Eastern Mountain Sports, Johnson Outdoors, K2, L.L. Bean, Marmot, Mountain Hardwear, Mountain Equipment Co-op, Merrell, Patagonia, Polartec, Redington, Sage, Salomon, Simms, Smith, Suunto, REI, Timberland, The North Face, Thule, Vibram, W.L. Gore i wiele innych.
W 2000 roku Frank przejął rolę CEO stowarzyszenia odchodząc od roli członka zarządu. Z Frankiem na czele, organizacja przekształciła się do postaci formalnej struktury stowarzyszenia handlu i zmieniła nazwę na Outdoor Industry Association, ustanowiła Outdoor Foundation i wygenerowała setki milionów dolarów federalnych inwestycji w infrastrukturę rekreacyjną.
Pod kierownictwem Franka OIA kierowała rozwojem Eco Index’u i opublikowała obszerny zbiór badań rynku, w tym pierwszy ekonomiczny raport dotyczący rekreacji na świeżym powietrzu. W czasie 11 lat jego kierownictwa, OIA stała się największą na świecie grupą handlową rynku outdoorowego i jest teraz powszechnie uznawana za autorytet w kwestii łańcucha dostaw przemysłu outdoorowego, zrównoważonego rozwoju, sprzedaży detalicznej, trendów konsumenckich i związaną z tymi obszarami polityką publiczną.
Przed podjęciem działalności w OIA, Frank kierował północnoamerykańskim oddziałem Lowe Alpine Holdings i zarządzał globalną sprzedażą i marketingiem w Bodyguard Fitness. Karierę w branży rozpoczął w dziale detalicznym w Paragon Sport w Nowym Jorku. Oprócz służby w radach doradczych dla Outdoor Foundation, National Coalition for Promoting Physical Activity oraz National Forum on Children and Nature, Frank zeznawał także przed Kongresem Stanów Zjednoczonych; doradzał wyższym urzędnikom administracji prezydentów USA George W. Busha i Baracka Obamy oraz prowadził coroczne spotkania między wysoką kadrą kierowniczą przemysłu z członkami Kongresu i Białego Domu.
Frank Hugelmeyer będzie jednym z kilkunastu mówców podczas European Outdoor Forum. Swoje przemówienia będą mieli m.in. Mark Held – sekretarz generalny European Outdoor Forum, Roger Zeng – przewodniczący i założyciel China Outdoor Retailer Association (CORA), David Labistour – CEO Mountain Equipment Co-op i Julia Hawkins – Ethical Trading (ETI).
***
Zachęcamy do uczestnictwa w spotkaniu liderów branży outdoor podczas European Outdoor Forum, które odbędzie się w dniach od 11 do 12 października we francuskim Annency.
Aby wziąć udział w forum należy zarejestrować się na stronie http://www.lac-annecy.com/inscriptions/europeanoutdoorforum/inscription/
Organizatorzy przewidzieli 3 pakiety dla uczestników:
- Conference only – cena to 419 EUR, w przypadku zgłoszenia złożonego do dnia 22 września cena wynosi 349 EUR. Pakiet obejmuje udział w konferencji.
- Conference and lunches – cena 479 EUR, w przypadku zgłoszenia złożonego do dnia 22 września cena wynosi 399 EUR. Pakiet obejmuje wstęp na konferencję oraz udział we wspólnych Lunch’ach.
- Full package – cena 539 EUR, w przypadku zgłoszenia złożonego do dnia 22 września cena wynosi 449 EUR. Pakiet obejmuje udział w konferencji, udział we wspólnych lunch’ach oraz w kolacji Ispo Dinner 11 października.
Istnieje możliwość rezerwacji pokoju hotelowego. Ceny wahają się w zależności od standardu:
- Pokój czterogwiazdkowy kosztuje od 175 EUR do 185 EUR, cena śniadania to 25 EUR.
- Pokój w standardzie trzygwiazdkowym kosztuje od 89 EUR do 118 EUR, a śniadanie to wydatek od 9 EUR do 14 EUR.
- Pokój dwugwiazdkowy kosztuje od 53 EUR do 62 EUR, a śniadanie w tym standardzie to koszt 7 EUR.
Bez względu na standard pokoju obowiązuje kaucja, odpowiednio 179 EUR, 89 EUR, 53 EUR dla pokoju 4, 3, i 2 gwiazdkowego. Kaucja zostanie odliczona od rachunku końcowego w dniu wymeldowania. W przypadku rezygnacji z rezerwacji pokoju kaucja nie podlega zwrotowi. W przypadku wcześniejszego opuszczenia pokoju hotel pobiera opłatę za cały okres objęty rezerwacją. Płatności należy dokonać kartą kredytową.
Źródło: European Outdoor Forum
KOMENTARZE