European Outdoor Forum: jak podbić dzisiejszy rynek młodzieżowy

Rynek młodzieżowy jest Świętym Graalem każdej marki. Jeśli nie możesz z powodzeniem wbić się w oczekiwania przyszłych konsumentów, to co za przyszłość czeka twoja markę? 

Alex Striler przyjrzy się temu w jaki sposób marki z segmentu action sports rynku outdoorowego, które cieszą się fenomenalnymi wynikami w ciągu ostatniego dziesięciolecia, stały się tak atrakcyjne dla tego nowego konsumenta. Zostanie poruszone także zagadnienie strategii marketingowej oraz w jaki sposób etos marek może być dostosowany i zmieniony, aby zachęcić młodych konsumentów. Wystarczy tylko spojrzeć na wpływ freeski na rynek Alpine ski by uświadomić sobie, że zmiany czekają nas wszystkich.

Alex Striler, Konsultant ds. zarządzania i autor “X Play Nation”

Alex Striler, Konsultant ds. zarządzania i autor "X Play Nation"  Alex Striler, Konsultant ds. zarządzania i autor “X Play Nation”

Alex Striler swoją karierę rozpoczynał na Wall Street, a dopiero potem zetknął się z rynkiem sportowym. Obecnie jest konsultantem sportowym. Pracuje ze startującymi markami endemicznymi i nieendemicznymi dla firm, którym pomaga rozwijać się na rynku młodzieżowym. Ostatnio Alex napisał i opublikował książkę „X Play Nation”, gdzie po raz pierwszy wyjaśnił jak rynek sportowy tworzy swoje marki poprzez połączenie sportu i marketingu stylu życia.

Alex Striler studiował Zarządzanie strategiczne u Petera F. Druckera na Claremont University w Kalifornii. Po ukończeniu studiów rozpoczął pracę w bankowości inwestycyjnej. W 1995 roku Striler został zatrudniony przez Banco Santander, największy bank w Europie. W 2004 roku został Prezesem Zarządu Osiris Shoes. W latach 2004 i 2005 wdrożył plan reorganizacji firmy. Striler zmienił podejście firmy i odszedł od profilu marki wyłącznie skateboardingowej w kierunku modelu szerszej działalności na rynku sportowym. 

Seminarium:

Temat: Zawładnąć dzisiejszym rynkiem młodzieżowym (Capturing today’s youth market)

  • Alex Striler – środa, 12 października – 13.40-14.20

Więcej informacji na stronie European Outdoor Forum.

Źródło: European Outdoor Forum

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0