HomeRynek outdoor

Intensywny rozwój Icebreakera w Europie

Icebreaker powołał stanowisko General Managera (GM) na Europę, które obejmie Max Hofbauer. Max będzie odpowiedzialny za nadzorowanie i rozwój Icebreakera w Europie, a także za reprezentowanie interesów europejskiego Icebreakera w ramach globalnej działalności marki.

Nowe stanowisko jest niewątpliwym sygnałem kontynuacji strategii agresywnej ekspansji Icebreakera na rynku europejskim, który stanowi obecnie ponad 40% globalnej sprzedaży marki. 

Hofbauer w latach 1999 do 2007 roku pełnił funkcję General Menagera na Niemcy, Austrię i Szwajcarię w firmie The North Face. W latach 1990-1998 był Sales Managerem, a potem Brand Managerem firmy Schoeffel Sportbekleidung. Od 2009 roku z sukcesami zajmował się Icebreakerem na rynku niemieckim, szwedzkim oraz norweskim w ramach firmy Icebreaker Pure Merino GmbH, gdzie pełnił stanowisko dyrektora zarządzającego. Pure Merino GmbH jest spółką zależną Icebreaker New Zealand Ltd.

Jak przyznał Tony Balfour, General Manager – Markets – Max zrobił wspaniałą pracę przekształcając Icebreakera w numer jeden na tych rynkach. – Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia i sukcesy, Max jest idealną osobą na to nowe stanowisko – zapewnił. 

Jako GM na Europę, moją misją będzie udoskonalenie wymiany najlepszych praktyk, dalszy wzrost naszej sprzedaży detalicznej oraz podniesienie poziomu organizacji marki w każdym poszczególnym kraju – mówi Hofbauer. – Jestem naprawdę podekscytowany nową rolą i dzięki wzmocnieniu naszych wysiłków w całej Europie, widzę wiele możliwości dla Icebreakera – dodaje.

Icebreaker obecnie ma jednostki biznesowe w Nowej Zelandii, Australii, USA, Kanadzie, Niemczech/Skandynawii, Szwajcarii, Francji i Europie Wschodniej.

Źródło: outdoorindustry.org

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0