Pomimo panującego kryzysu na rynku outdoorowym marka STOOR odnotowała w październiku spektakularny sukces – w porównaniu do września br. sprzedaż produktów firmy z Jeleniej Góry radykalnie wzrosła.
Do rekordowych wyników przyczyniło się niewątpliwie poszerzenie kanałów sprzedaży detalicznej produktów STOOR w internecie oraz działania marketingowe dystrybutora marki – firmy Metrum Sport Logistic, promującego STOOR-a w środowisku biegowym. Mowa o STOOR Metrumsport Team, skupiającego najlepszych polskich biegaczy trailowych, w tym Dominikę Wiśniewską, Jakuba Burghardta i Daniela Wosika.
Popularnością cieszy się również powstały zaledwie miesiąc temu sklep Outdoorowo.pl, który pozyskał w ostatni weekend ponad 500 nowych fanów na Faceboooku. To wynik, na który branżowe sklepy i strony pracowały lub pracują miesiącami, a mimo to dla niektórych jest on tylko w sferze marzeń. W piątek, przed godziną 18-tą Outdoorowo.pl miało 188 „lubiących”. Teraz: http://www.facebook.com/Outdoorowo.
Marcin Marzec
Metrum Sport Logistic
KOMENTARZE