Sieć sprzedaży Go Sport Polska rozpoczęła współpracę z agencją Good One PR

Wraz z początkiem lutego 2012 roku, agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Go Sport Polska, jedną z największych sieci sprzedaży artykułów sportowych w Europie. Agencji zostały powierzone kompleksowe działania z zakresu media relations, ePR, employer brandingu oraz doradztwa CSR.

Go Sport jest marką należącą do francuskiej grupy kapitałowej Groupe Go Sport. W Polsce sieć istnieje od 1998 roku i aktualnie liczy 24 sklepy. Go Sport zaopatruje klientów w szeroki wachlarz artykułów sportowych, m.in. odzież sportową, produkty do fitness, biegania, pływania i siłowni.

Ponadto, Go Sport oferuje bogatą ofertę innowacyjnych akcesoriów i gadżetów sportowych, dzięki którym prowadzenie aktywnego trybu życia staje się jeszcze bardziej komfortowe i przyjemne. Klienci sieci korzystają również ze wsparcia doradczego oraz profesjonalnego serwisu posprzedażowego.

Go Sport Polska wybrał agencję Good One PR w wyniku przetargu. Do zadań agencji należą działania media relations, e-PR, employer branding, CSR oraz doradztwo w zakresie wizerunku. Umowa między Good One PR a Go Sport została podpisana na okres roku. Za projekt z ramienia agencji odpowiada Korneliusz Smolik, Kinga Litwińczuk oraz Kamil Mazuruk.

Źródło: Good One PR

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0