Sukces targów ISPO BEIJING 2012

Tegoroczne targi ISPO BEIJING po raz kolejny okazały się rekordową edycją. W dniach 22-25 lutego na 35.000 m2 przestrzeni wystawienniczej (+ 17% względem ubiegłego roku) w China National Convention Center wystawiło się 353 wystawców (+ 28%), 516 marek (+ 47%), a ich najnowsze produkty podziwiało ponad 24,500 odwiedzających.

Targi ISPO BEIJING odnotowały więc dwucyfrowy wzrost we wszystkich obszarach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników, które znacznie przerosły nasze oczekiwania – skomentował sukces targów Klaus Dittrich, Prezes i CEO Messe München. 

ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)

Szczególnie widoczny był wzrost frekwencji wśród azjatyckich producentów, działających obecnie jako niezależne marki i prezentujących podczas targów wysokiej jakości produkty. Należą do nich m.in. takie marki jak: KingCamp, MobiGarden czy K2Summit.

ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)

Ponadto pojawiło się wiele międzynarodowych marek. Wśród nich m.in.: Bogner, DC, Deuter, Eaglecreek, Five Ten, Meindl, Protest, Salomon, Vaude oraz X-Bionic skorzystały z okazji zaprezentowania swoich produktów na wschodzącym rynku sportowym w Azji.

Jestem zaskoczony tym jak wiele marek wystawia się na ISPO BEIJING. Uważam, że jakość wystawców jest bardzo wysoka, spotkałem wielu ważnych ludzi. Oczywiście wystawimy się także w przyszłym roku – mówi Dr. Antje von Dewitz, Managing Director w Vaude.

Tegoroczne targi były również pierwszymi na których pojawiły się brytyjscy producenci, a wśród nich: DMM, Kozi Kidz, Lowe Alpine, Mountain Equipment, OMM oraz Rab. Ważnym wskaźnikiem rosnącego znaczenia targów w Pekinie był również powrót na wystawę takich marek jak Burton, Lowa, Northland i Sympatex.

ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)

Chiński rynek rozwija się dynamicznie zarówno pod względem potrzeb, jak i popytu, jest więc ważne abyśmy byli tu obecni z naszą marką. ISPO jest zaufanym partnerem i dlatego właśnie wybraliśmy ISPO BEIJING aby wprowadzić markę Burton na chiński rynek i wśród chińskich konsumentów – mówi Donna Carpenter, Burton President. 

ISPO BEIJING jest dobrą platformą dla wystawców. Zapewnia nam dużo miejsca aby zaprezentować nasze technologie i funkcje. Jednocześnie oferuje modny styl i nowoczesne środowisko. Zdecydowanie na tegorocznych targach było więcej gości niż na poprzedniej edycji. Jesteśmy zadowoleni także z tego, że targi te przeciągają ludzi zorientowanych na modę – komentuje James Sun, General Manager PHENIX, LTD.

Biorąc pod uwagę nowe zachowania konsumentów oraz wzrost zainteresowania sportem i rekreacją w Chinach, tegoroczne targi ISPO BEIJING działały w dwóch podstawowych obszarach: Action Sports i Sports Fashion. Pozwala to na kompleksowy przegląd rynku, który jest zarówno pod wpływem tradycyjnej kultury, jak i trendów młodzieżowych. Dzięki temu ISPO BEIJING dociera do naprawdę szerokiej, azjatyckiej publiczności.

ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)ISPO BEIJING 2012 (fot. MESSE MÜNCHEN GMBH)

Chiński rynek dóbr sportowych niewiarygodnie szybko się rozwija. ISPO BEIJING oferuje międzynarodowym i chińskim producentom idealną platformę do udziału w tym wzroście. Już teraz swój udział w przyszłorocznej edycji zapowiedziało jeszcze więcej wystawców niż na tegorocznych targach – mówi Klaus Dittrich.

Źródło: MESSE MÜNCHEN GMBH

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0