Ubiegły rok był fatalny dla Euromarku, przez większość miesięcy firma notowała spadki sprzedaży rok do roku. W styczniu pojawiły się pierwsze lepsze wyniki sprzedaży, a luty przyniósł prawdziwy przełom.
Jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska” S.A. w lutym 2012 roku wyniosły 10 854 tysięcy złotych i były wyższe o 28,4% od wyników osiągniętych w lutym ubiegłego roku. Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień 2011 – luty 2012 roku wyniosły 55 097 tysięcy złotych i były niższe o 8,4% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku kalendarzowego.
Zarząd Euromark tak ocenia przyczyny lepszych wyników spółki:
„Zaobserwowana w drugiej połowie stycznia 2012 roku zmiana warunków pogodowych wyrażająca się w jednoczesnym spadku temperatury oraz wzroście opadów śniegu była czynnikiem pozytywnie wpływającym na poziom popytu na produkty z oferty Emitenta. Emitent w tym miejscu wyjaśnia, iż utrzymujące się w okresie praktycznie całego miesiąca lutego 2012 roku warunki pogodowe charakterystyczne dla okresu zimowego również w tym miesiącu przełożyły się na wzrost popytu na produkty z oferty Emitenta co zaowocowało dwucyfrowym wzrostem realizowanej przez Spółkę sprzedaży w stosunku do analogicznego miesiąca roku poprzedniego.”
KOMENTARZE