HomeRynek outdoor

Intersport notuje wzrosty i optymalizuje powierzchnię sprzedaży

Sieć INTERSPORT Polska wypracowała w pierwszych dwóch miesiącach roku lepsze przychody ze sprzedaży niż w roku ubiegłym. Zarząd kontynuuje politykę „optymalizacji” powierzchni sklepowej i m.in. likwiduje jeden sklep w Krakowie.

Wielkość przychodów ze sprzedaży INTERSPORT Polska S.A. osiągniętych w lutym 2012 roku wyniosła 20.781 tys. zł i była wyższa o 15,8% w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. W styczniu 2012 wzrost ten wyniósł 29,1%. Narastająco od początku roku Spółka poprawiła o 22,9% obroty w stosunku do 2011 roku. Ten wynik INTERSPORTU cieszy, należy jednak pamiętać, że punktem odniesienia jest fatalny rok 2011. Pomimo tak znaczących wzrostów Spółce nie udało się osiągnąć poziomów sprzedaży osiągniętych w 2009 i 2010 roku w tych miesiącach.

Jednocześnie Zarząd kontynuuje proces optymalizacji powierzchni sprzedaży. Z końcem lutego został zamknięty salon INTERSPORT w Galeri Plaza w Krakowie. Ponadto aneksem do umowy została zmniejszona powierzchnia planowanego salonu w Gorzowie Wielkopolskim w centrum handlowym NoVa Park. Zakończenie budowy tego centrum jest planowane na kwiecień 2012 roku.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0