Szwedzka marka Klättermusen wkracza na polski rynek

Uznana i wielokrotnie nagradzana skandynawska marka Klättermusen od początku kwietnia znajduje się w portfolio firmy Robinson Europe S.A. W planach jest wprowadzenie na polski rynek pełnej oferty marki Klättermusen. 

Klättermusen to marka, która tworzy innowacyjny sprzęt i odzież skierowaną do klientów o wysokich wymaganiach dotyczących wytrzymałości, funkcjonalności i niezawodności.

Priorytetem dla firmy jest ochrona środowiska. Nie ma czegoś takiego jak ubrania całkowicie przyjazne dla środowiska, ale ubiór, który wytrzyma dwa razy dłużej niż inne, ma o połowę mniejszy wpływ na środowisko. Hasło reklamowe firmy w 100% obrazuje sposób tworzenia produktów: Maksimum bezpieczeństwa dla ciebie, minimalny wpływ na środowisko

Firma podąża własną ścieżką w projektowaniu, użytych materiałach i technologii. Styl ten nie jest napędzany przez główne tendencje projektowe, które obecnie są tak powszechne u większości firm na rynku, a które sprawiają, że coraz trudniej odróżnić poszczególne produkty różnych marek. Produkty Klättermusen są unikalne, łatwe do zidentyfikowania.

Klättermusen, kurtka Bilskirner JacketKlättermusen, kurtka Bilskirner Jacket


Klättermusen, plecak RöskvaKlättermusen, plecak Röskva


Klättermusen, kurtka SkidbladnerKlättermusen, kurtka Skidbladner

Wszystkie oferowane produkty są na swój sposób innowacyjne, czy to pod kątem użytych tkanin czy unikalnej funkcjonalności. Klättermusen używa również materiałów pochodzenia wtórnego, przyjaznych dla środowiska, które zanim trafia do produkcji muszą być skrupulatnie sprawdzone pod kątem wpływu na środowisko. Zgodnie z duchem recyclingu większość produktów po zakończeniu swojego czasu użytkowania, klient może zwrócić, za co otrzyma stosowany dla każdego produktu zwrot pieniędzy.

Firma została założona przez Petera Askulv w 1984 roku. Klättermusen na dzień dzisiejszy sprzedaje swoje produkty do 19 krajów na świecie. Główna siedziba znajduje się w Szwecji w mieście Åre, a największymi rynkami są Szwecja, Niemcy, Norwegia, Japonia i Korea.

(fot. Klättermusen)(fot. Klättermusen)


Klättermusen otrzymał szesnaście międzynarodowych nagród projektowych w okresie ostatnich 5 lat.

Pełna oferta handlowa zostanie przedstawiona sklepom w ciągu najbliższych tygodni. Zainteresowane sklepy zaproszone są również do kontaktu:

ROBINSON EUROPE S.A.

43-382 Bielsko-Biała, ul. Lajkonika 34 .

tel./fax (+48 33) 8151028

email: klattermusen@robinson.pl

www.klattermusen.se

www.robinson.pl

Źródło: Robinson Europe S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 11
  • comment-avatar
    Anonim 7 lat temu

    Szczyt odwagi. Gratulacje za odwagę. Kolejna firma która nie ma żadnych szans na polskim rynku. Chyba ze dystrybutor zajmujący sie dotąd wedkarstwem ma tajny plan założenia sklepów z ekologiczna odzieżą outdoor.

    > Zainteresowane sklepy zaproszone są rowniez do kontaktu

    Escape (Escapada / Cerro) chętnie weźmie w komis z terminem płatności po Sadzie Ostatecznym.

    • comment-avatar
      Anonim 7 lat temu

      A ja życze powodzenia. Skoro. A ja życze powodzenia. Skoro taki gniot jak North Face się sprzedaje to czemu Klattermusen ma się nie sprzedawać :). Plecak GNA kupie osobiście.

      • comment-avatar
        Anonim 7 lat temu

        Sobie możesz życzyć powodzenia. Kupisz sobie ten plecak bo wzorów tez nie będziesz umiał sie pozbyć 🙂
        Dlaczego Klattermusen nie będzie sie sprzedawał? Zobaczysz.

        PS. Ja życzę Wam powodzenia. Jestem jednak realista.

        • comment-avatar
          Anonim 7 lat temu

          Kupie, kupie, tylko nie wiem. Kupie, kupie, tylko nie wiem o co chodzi z tym pozbywaniem się wzorów???? Normalnie w sklepie go sobie kupie 🙂

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            A swistal zawija…. I zawiaja…

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            .. Ciekawe kogo będzie stać na ten sprzęt?

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            Nie ma absolutnie żadnych. Nie ma absolutnie żadnych szans, podobnie jak ostatnio jakieś włoskie buty. Tzn ma szansę na jakąś mikroskopijną sprzedaż, żeby dystrybutor zarobił na bułki i piwo.

            “Gniot jak TNF się sprzedaje” ? Porównaj rozpoznawalność marki primo.

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            ten kto pisze ze TNF to gniot. ten kto pisze ze TNF to gniot jest pewnie dystrybutorem tej nowej marki i ma kompleksy. Zycie go szybko zweryfikuje. Zycze powodzenia. ja akurat sprzedaje akcesoria i odziez to nie moja bajka.(jeszcze:) ) Ale radze do tematu podejsc z wieksza pokora bo wspomniany TNF dlugo i mocno pracowal na swoja pozycje. Niekturzy w tej barnzy mysla, ze skoro TNF jest drogi i sie sprzedaje , a przecierz nic dobrego soba nie reprezentuje to ,, nasza” marka, ktora jest conajmniej o jedno niebo lepsza musi odniesc sukces.

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            Z pokorą należy też podejść. Z pokorą należy też podejść do ortografii…

          • comment-avatar
            Anonim 7 lat temu

            oj tam odpowiedz wysylana z. oj tam odpowiedz wysylana z telefonu i na predkosci wiec o bledy latwo.

      • comment-avatar
        Anonim 7 lat temu

        Gniot ignorant. Jeżeli ktoś twierdzi, ze TNF to gniot, to albo ma interes w takim twierdzeniu, albo jego wiedza jest na poziomie gniota.