Firma Jack Wolfskin wprowadza nową aranżację sklepów, stworzoną przez specjalizującą się w tym zakresie firmę – PPM. Główne założenia nowej aranżacji to przyjazna dla klienta orientacja, zrównoważenie i autentyczne odzwierciedlenie marki w elementach wystroju wnętrza sklepów.
System opracowany specjalnie dla firmy Jack Wolfskin, utrzymany dzięki bliskiemu kontaktowi z naturą i mobilności w nomadycznym charakterze, odpowiada postulatowi marki: „Na zewnątrz jak w domu”. Wyróżnikiem jest centralna powierzchnia tematyczna, na którą składa się prezentacja towarów oraz informacja na temat zastosowanej w produktach technologii oraz filozofii przedsiębiorstwa.
Nowy system aranżacji sklepów zastosowany przez firmę Jack Wolfskin prowadzi odwiedzających do autentycznego świata outdooru i daje im niepowtarzalne poczucie, że na zewnątrz można poczuć się jak w domu – stwierdza Michael Rupp, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin. – Od teraz będziemy stosować nowy system we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach na całych świecie. System ten jest niezwykle elastyczny, można go stosować we wszystkich sklepach, począwszy od stoisk mieszczących się na powierzchniach sklepowych aż po nasze sklepy flagowe.
Moduły nośne towarów można wyjątkowo łatwo zmieniać i bez wysiłku integrować w pomieszczeniach o najróżniejszych wielkościach i kształtach. Przy wyborze materiałów oraz koncepcji jak zwykle pomyślano o tym, aby pozostawić możliwie jak najmniejszy ślad w środowisku.
Pierwszy, otwarty 9 sierpnia sklep, w którym zastosowano nową aranżację, to sklep firmowy Jack Wolfskin w Osnabrück. 19 kolejnych lokalizacji zaplanowano jeszcze na ten rok.
Źródło: Jack Wolfskin
KOMENTARZE