Podczas jubileuszowej 10. edycji Krakowskiego Festiwalu Górskiego zorganizowana zostanie impreza szkoleniowa dla przedstawicieli handlu branżowego w Polsce pod hasłem ISPO Academy.
Premierowa edycja ISPO Academy odbyła się podczas International Mountain Summit w Brixen, w październiku 2012.
Termin: 8. grudnia 2012 (impreza zamknięta, wyłącznie z zaproszeniem – tylko dla przedstawicieli branży), godz. 10.30-14.30.
Prelegenci:
- Hans Overduin (Holandia, ISPO Senior Associate), b. dyrektor ds. zakupów holenderskiej sieci Bever:
Temat: Duży rośnie w siłę, a mały… musi znaleźć swoją niszę. Jak koegzystować i osiągać swoje cele w warunkach zmieniającego się rynku.
- Alex Dewald (Niemcy, Pascher+Heinz GmbH), ekspert w zakresie marketingu sportowego
Temat: Produkt nagrodzony jako highlight, icebreaker & praktyczne wsparcie sprzedaży.
- mgr inż. Piotr Kantor (Polska, Instytut Włókiennictwa), kierownik Zakładu Certyfikacji TEXTIL-CERT
Temat: Eco-metka. Odpowiedzialność społeczna czy chwyt marketingowy? Certyfikacja i znakowanie odzieży sportowej według norm obowiązujących w UE.
- Piotr Czmoch (Polska, 8a.pl) – właściciel Górskiego Sklepu Internetowego 8a.pl
Temat: Outdoor – pomysł na życie/ pomysł na biznes – czyli historia powstania 8a.pl jednego z najbardziej rozpoznawalnych na rynku outdoorowym sklepów internetowych.
- Piotr Turkot (Polska, Polish Outdoor Group) – Prezes Polish Outdoor Group
Temat: Polish Outdoor Group – działania na rzecz rozwoju rynku outdoorowego. Jak pomóc sklepom w rozwiązywaniu problemów dnia codziennego?
- Moderatorem spotkania będzie Maciej Przywecki (Polska, VMG), sekretarz POG i właściciel agencji reklamowej VMG.
***
W załączniku znajduje się formularz zgłoszeniowy na ISPO Academy. Kontakt w sprawie udziału & zgłoszenia: ISPO Information Center Poland, tel. 22/ 789 17 11, faks: 22/ 789 17 86, e-mail: biernacka@ispo.com, bialek@ispo.com
Partner merytoryczny: Polish Outdoor Group
Partner strategiczny: Krakowski Festiwal Górski
Partner medialny: 4outdoor.pl
ISPO Academy
Zgodnie z nową strategią rozwojową ISPO, pod nazwą ISPO Academy targi chcą skupić wszystkie eventy szkoleniowe i informacyjne, które są organizowane zarówno podczas monachijskich targów, jak i w okresie przedtargowym podczas rozmaitych imprez partnerskich na całym świecie, oferując tym samym międzynarodowej branży na różnych rynkach możliwość pozyskiwania najbardziej aktualnej wiedzy w wielu obszarach (przy wykorzystaniu rozbudowanej ISPO network) oraz wsparcie w warunkach stale przeobrażającego się rynku i rosnącej konkurencji ISPO – Connecting sports business professionals.
ISPO Academy to platforma prezentacji innowacyjnych idei, nowych perspektyw i pochodzącej z różnych, powiązanych z prowadzeniem działalności w branży sportowej, obszarów wiedzy.
Celem ISPO Academy jest wsparcie firm i osób działających w branży sportowej w prowadzeniu efektywnego biznesu w warunkach narastającej konkurencji zarówno na rynkach lokalnych jak i rynku międzynarodowym.
Spektrum zagadnień poruszanych podczas imprez organizowanych pod hasłem ISPO Academy jest bardzo szerokie i obejmuje swoim zakresem od tematów związanych z e-commerce przez sprzedaż krzyżową i nowe trendy aż po tematykę związaną z designem produktów sportowych.
KOMENTARZE