Ośmiu zwycięzców ISPO BRANDNEW 2013

Do 25. edycji konkursu ISPO BRANDNEW 2013 zgłoszono 225 produktów, spośród których dwunastoosobowe jury, wybrało zwycięzców i finalistów. Prezentujemy osiem najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć w nadchodzącym roku. 

ISPO BRANDNEW jest największym i najbardziej prestiżowym na świecie konkursem dla młodych przedsiębiorców w branży sportowej. Historia konkursu pokazała już wielokrotnie, że marki, które zwyciężyły w ISPO BrandNew odnoszą sukces. Jednocześnie konkurs jest swoistym barometrem aktualnych trendów i wyzwań przyszłości.

Zgłoszone projekty oceniane są pod względem projektu, innowacyjności, a także marketingu oraz znaczenia dla rynku. Jak podkreślił przewodniczący jury, Reinhard Pascher z Agency Pascher + Heinz, wybór zwycięzców i finalistów nie był łatwy, gdyż wszystkie produkty cechowała wysoka jakość.

Po raz 25. zwycięzców będziemy mogli oglądać w dniach od 3 do 6 lutego 2013 roku podczas targów ISPO Munich.

Ośmiu zwycięzców ISPO Brand New 2013:

  • Kategoria Sprzęt Zimowy – Hardware Winter

Splitsticks (Austria)

Firma Splitstick opracowała system wiązań dla łączonych desek, który według jury, jest „najlepszym systemem z obecnie dostępnych”, a tym samym wart jest zwycięstwa w konkursie. System może być zamontowany jako wiązania touringowe, a po zaledwie kilku krokach deskach może się obrócić w dwie narty lub z powrotem w deskę snowboardową, z odpowiednimi wiązaniami. Więcej informacji na stronie: www.splitsticks.com

[video:http://www.youtube.com/watch?v=TrWINw14fMI&list=UUqvgQH7IphnDLVlKzSaVzww&index=2]
  • Kategoria Sprzęt Letni – Hardwear Summer

Áetem (Niemcy)

Młoda, ulokowana w Monachium firma Áetem specjalizuje się w produktach przeznaczonych do nowego sportu zwanego seatrekking, który polega na eksplorowaniu obszarów wodnych w ciągu dnia, a noclegu na lądzie. Seatrekking opiera się na pływaniu i nurkowaniu wzdłuż wybrzeży, wyprawy tego typu mogą mieć określone szlaki i trwają po kilka dni.

Firma Áetem stworzyła dla nich Premium Seatrekking Packs – pływający i wodoszczelny bagaż, który może być też plecakiem i torbą transportową na lądzie. Więcej informacji na stronie: www.seatrekking.com

[video:http://www.youtube.com/watch?v=zPlECNF83CM]
  • Kategoria Sprzęt Cyfrowy – Digital

Becoacht (Niemcy)

Jury stworzyło nową kategorią dla sprzętu cyfrowego, by docenić również trendy w świecie nowych technologii, służących sportowym dokonaniom. W tej dziedzinie zwyciężyła nowa platforma internetowa dla sportowców i trenerów – Becoacht.

Po rejestracji użytkownik wskazuje lokalizację swojego treningu, a następnie może za pośrednictwem platformy poszukać sobie partnera. Rejestracja jest prosta, a wśród sportów, którym dedykowana jest platforma znajdziemy m.in. skitouring, snowboarding, jogę, fitness, golf, kitesurfing, windsurfing, boks, czy jazdę konną. Więcej informacji na stronie: www.becoacht.de.

[video:http://www.youtube.com/watch?v=7gPPpPOE-GU]
  • Kategoria Akcesoria – Accessories

SOLOSHOT (USA)

SOLOSHOT, czyli „automatyczny kamerzysta” wygrał w kategorii Akcesoria. SOLOSHOT działa zgodnie z zasadą obiektywu śledzącego przedmiot. Kamera zamontowana jest na statywie tak, aby mogła się pochylać i przesuwać, ten zaś umieszczony jest na silniku z zamontowanym odbiornikiem. Sportowiec, którego kamera ma śledzić jest wyposażony w nadajnik. Dzięki temu kamera może śledzić osobę, która jest w ruchu, bez względu na to jak szybko i w jakim kierunku właśnie się przemieściła. Więcej informacji na stronie: www.soloshot.com.

[video:http://www.youtube.com/watch?v=X3Zf8JXi9Ho]
  • Kategoria Odzież Sportowa – Sportswear

ashmei (UK)

Młoda brytyjska marka – ashmei – na swoją grupę docelową wybrała biegaczy. Juty zostało oczarowane przede wszystkim przez biegową kurtkę tej marki, która zapewnia biegaczom wyjątkowe cechy, takie jak wysoki poziom oddychalności, niską wagę, dopasowanie i doskonały dobór naturalnych materiałów. Więcej informacji na stronie: www.ashmei.com.

[video:http://www.youtube.com/watch?v=DwzeyrKBdVg&list=UUqvgQH7IphnDLVlKzSaVzww&index=6] [video:http://www.youtube.com/watch?v=bHi_pix3Ir4]
  • Kategoria Styl – Style

SpiritHoods (USA)

Amerykańska marka SpiritHoods z Los Angeles stworzyła oryginalne, stylowe nakrycia głowy, które mają w sobie nie tylko zintegrowane słuchawki, ale również długi, wyposażony w kieszonki szalik, zakończony rękawiczkami. Przy czym zakupy produktów firmy odbywają z korzyścią dla przyrody: dziesięć procent ze sprzedaży zostanie przekazane na ochronę zwierzęcia, które można wybrać online. Więcej informacji na stronie: www.spirithoods.com.

[video:http://www.youtube.com/watch?v=64wPFYxeAM0&list=UUqvgQH7IphnDLVlKzSaVzww&index=3]
  • Kategoria Fitness

Shake Fit (Niemcy)

Shake Fit to prosty, ale wyjątkowy produkt, który zdaniem jury, w pełni zasługuje na nagrodę ISPO BrandNew. Dzięki indywidulanej konfiguracji online na stronie produktu, Shake Fit może pomóc uzyskać precyzyjne zamierzone cele treningowe – rozwój masy mięśniowej lub utratę wagi. Jest to zatem jeden produkt, który pozwala uzyskać różnorodne wymagania, a przy tym jest dopasowany pod względem składników, proporcji i smaku do konkretnego użytkownika. Więcej informacji na stronie: www.shakefit.de.

[video:http://www.youtube.com/watch?v=3Bhb-Et8ZTc&list=UUqvgQH7IphnDLVlKzSaVzww&index=4]
  • Kategoria Odpowiedzialność Społeczna – Social Awareness

High Five (Niemcy)

High Five jest organizacją non-profit, która wspiera potrzebujące pomocy dzieci, ofrując im możliwość uprawiania różnorodnych dyscyplin sportowych, takich jak snowboarding czy skateboarding. Więcej informacji na stronie: www.wearehighfive.com

[video:http://vimeo.com/45566338]
  • Public Choice Award

W najbliższym czasie zostanie jeszcze przyznana nagroda Public SportScheck Choice Award. Konkurs zostanie uruchomiony na początku 2013 roku. Na stronie na Facebooku zostanie umieszczonych ośmiu zwycięzców, użytkownicy zaś będą mogli głosować na swojego faworyta. Głosowanie odbędzie się w dniach od 8 do 30 stycznia 2013.

Więcej informacji o targach ISPO Munich oraz o nagrodach ISPO BrandNew znajduje się na stronach: www.ispo.com oraz www.ispo-brandnew.com.

 Źródło: ISPO Munich

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0