INTERSPORT w rankingach jakości obsługi klienta

W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć INTERSPORT Polska uzyskała wynik 87 procent, co daje jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.

Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci INTERSPORT największe znaczenie. Staramy się więc  nieustannie podnosić jakość naszych usług i produktów.

Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć INTERSPORT Polska S.A intensywnie rozwija system szkoleń swoich pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym. 

System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej szkolenia produktowe  ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach  towarowych – mówi Marek Bugajski, Dyrektor ds. Obsługi Sklepów.

Kontrola umiejętności  handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy „tajemniczego klienta” oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz Koordynatorzy Regionalni.

Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć INTERSPORT na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług – komentuje Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To nie jest jedyne wyróżnienie, którym zostaliśmy obdarowani przez naszych konsumentów! Sieć INTERSPORT Polska otrzymała również w roku 2014 tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. 

Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok. Jest to unikalne wyróżnienie, bowiem nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów. 

Informacja INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0