Program targów OutDoor 2014 we Freidrichshafen tradycyjnie wypełniony jest po brzegi – od konferencji na najważniejsze branżowe tematy, po sportowe wyzwania.
Czwartek, 10 lipca
- Cały dzień − Hala A2 − Bouldering
- Cały dzień − Open Air Grounds West − GORE FEEL GOOD Lounge
- Cały dzień − Foyer East – prezentacja zwycięskich produktów konkursu OutDoor INDUSTRY AWARD
- Cały dzień − Hala Rothaus/A1, hala A2 oraz Open Air Grounds West − wystawa OutDoor TENT CITY
- 11:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 11:30 – Room Rom – Profile konsumentów i motywacje zakupowe na rynku outdoorowym
- 13:00 – Room London − Kwestie komfortu użytkowania – nowe metody pomiaru fizjologicznego odzieży sportowej i outdoorowej
- 14:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 14:30 – Room Rom – Przyszłość płatności
- 15:00 – Room London – Właściwości tkanin (odzież funkcjonalna) − warsztaty
- 15:00 – Room Rom – Zrównoważone podejście do środowiska i architektura tymczasowa – czy to przeciwieństwa?
- 15:00 – Room Berlin – Europejski rynek outdoorowy − przegląd
- 16:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 17:30 – Hala A2 – ceremonia rozdania nagród OutDoor INDUSTRY AWARD
- 18:30 – Hala A2 − OutDoor Movie Nights w ramach Banff Mountain Film Festival World Tour, prezentowane przez PrimaLoft & Vaude
Piątek, 11 lipca
- Cały dzień − Hala A2 − Bouldering
- Cały dzień − Open Air Grounds West − GORE FEEL GOOD Lounge
- Cały dzień − Foyer East – prezentacja zwycięskich produktów konkursu OutDoor INDUSTRY AWARD
- Cały dzień − Hala Rothaus/A1, hala A2 oraz Open Air Grounds West − wystawa OutDoor TENT CITY
- 08:00 – Room Berlin – Panel dyskusyjny: Selektywna dystrybucja – model dla przyszłości?
- 08:00 – Room Paris − Zielony wybór redakcji – co publikować na temat zrównoważonego rozwoju?
- 11:00 – Room Berlin – Kolory i trendy w odzieży outdoorowej na lato 2016
- 11:00 – Room London − Nic nie pobije hikingu – poznaj w 100% target i jego wymagania
- 11:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 12:00 – Hala A2 − Deutsche Meisterschaft Bouldern 2014 – kwalifikacje
- 13:00 – Room London – WellMade – Pracownicy przemysłu odzieżowego na rzecz lepszej przyszłości – poprawianie warunków pracy w różnych ogniwach łańcucha dostaw
- 14:00 – Room Paris − Durable Water Repellency – pielęgnacja i oczekiwania konsumentów
- 14:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 15:00 – Room Berlin – Chiński rynek – liczby, fakty, trendy i programy wspierające nowych partnerów biznesowych
- 16:30 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 18:30 – Hala A2 − OutDoor Movie Nights w ramach BERGE IM KOPF, prezentowane przez Italian Outdoor Group
Sobota, 12 lipca
- Cały dzień − Hala A2 − Bouldering
- Cały dzień − Open Air Grounds West − GORE FEEL GOOD Lounge
- Cały dzień − Foyer East – prezentacja zwycięskich produktów konkursu OutDoor INDUSTRY AWARD
- Cały dzień − Hala Rothaus/A1, hala A2 oraz Open Air Grounds West − wystawa OutDoor TENT CITY
- 08:00 – Room Berlin/Paris − Sustainability Working Group Breakfast
- 08:00 – Room London – Różnorodność – kolejne wyzwanie w sporcie. Czego naprawdę chcą konsumenci
- 11:00 – Room Rom – Bezpieczna sprzedaż materiałów do wspinaczki
- 11:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 11:30 – Hala A2 − Deutsche Meisterschaft Bouldern 2014 – półfinały
- 13:00 – Room Berlin – Przyszłość handlu detalicznego – jakie przyjąć priorytety przy kontakcie z marką w środowisku fizycznym i cyfrowym
- 13:00 – Room Paris – Produkcja – gdzie jest następny ruch?
- 14:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 15:00 – Room Paris – Content marketing w handlu – połączenie doświadczenia online i offline
- 15:00 – Room Rom − XS Meets XL – drukowanie 3D małych i dużych obiektów
- 16:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 16:30 – Hala A2 − Deutsche Meisterschaft Bouldern 2014 – finały
- 18:30 − Open Air Grounds West, Atrium, Press garden – 21. edycja OutDoor Party
Niedziela, 13 lipca
- Cały dzień − Hala A2 − Bouldering
- Cały dzień − Open Air Grounds West − GORE FEEL GOOD Lounge
- Cały dzień − Hala Rothaus/A1, hala A2 oraz Open Air Grounds West − wystawa OutDoor TENT CITY
- 10:00 – Room Berlin – Zrównoważony rozwój EOG − Quo vadis?
- 11:00 – Room London – 5 prowokacyjnych wypowiedzi o sprzedawaniu nowoczesnych towarów sportowych
- 11:00 – Room Rom – Lokalny online marketing dla handlu detalicznego – strategie pozyskiwania klientów
- 11:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 11:00 – 12:00, Hala B4, stoisko marki Scarpa – spotkanie z Niną Caprez
- 12:00 – Hala A2 − High Jump Contest – finały
- 13:00 – Room London
- 14:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
- 16:00 − Hala A2 − OutDoor TREND SHOW
KOMENTARZE