Początek jesieni nie przyniósł poprawy w sklepach outdoorowych, biorących udział w naszym barometrze rynku. Wyniki sprzedaży były niższe o 0,8 proc. względem analogicznego okresy w ubiegłym roku.
Wrzesień to początek szkoły i powroty z urlopów, a także pierwsze jesienne chłody, choć już tradycyjnie niskie temperatury pojawiły się dopiero w październiku.
Także przedstawiciele spółki INTERSPORT Polska nie mają powodów do zadowolenia – przychody netto ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2014 roku wyniosły 14 398 tys. zł i były niższe o 8,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 15 695 tys. zł).
Jak podał Główny Urząd Statystyczny, sprzedaż detaliczna we wrześniu wzrosła o 1,6 proc. licząc rok do roku i spadła o 0,9 proc. w porównaniu z sierpniem br.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (2 sklepy, Kraków, Kielce)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice)
- sieć Skalnik (5 sklepów, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE