EOG i ISPO pomogą sprzedawcom, którzy po raz pierwszy pojawią się na monachijskich targach

Stowarzyszenie European Outdoor Group oraz zespół targów ISPO przedstawiają szczegóły dotyczące programu, którego celem jest wsparcie odwiedzających po raz pierwszy targi ISPO Munich. Wystawa odbędzie się w Monachium, w dniach od 5 do 8 lutego 2015 roku.

Program został opracowany tak, aby przyciągnąć tych sprzedawców branży outdoor, którzy są zainteresowani rozwojem własnego biznesu, ale dotychczas nie uczestniczyli w targach ISPO. Celem jest pomoc im w uzyskaniu jak największych korzyści z ich obecności na wystawie. 

Kolekcja marki Norrona na targach ISPO Mucnih 2014 (fot. 4outdoor Biznes)Kolekcja marki Norrona na targach ISPO Mucnih 2014 (fot. 4outdoor Biznes)

Program obejmuje:

  • Wprowadzające śniadanie
  • Prezentację Hansa Overudina o tym jak najlepiej uczestniczyć w targach
  • Zorganizowaną wizytę na stoiskach, ze specjalnymi pokazami
  • Dostęp do pomieszczeń ISPO CARD
  • Wycieczkę po najlepszych monachijskich sklepach

Program został opracowany przy udziale specjalistów związanych z targami ISPO Munich i ISPO Academy.

Jak komentuje członek EOG, Eddy Codega, prezes firmy CAMP:

Regularnie odwiedzający targi ISPO Munich doskonale znają rozmiar wystawy i wypracowali już własne metody zwiedzania targów, tak żeby było to tak efektywne, jak tylko możliwe. Dla tych, którzy pojawiają się w Monachium po raz pierwszy, jest to bardzo trudne. Współpracując z naszymi partnerami z ISPO, mamy nadzieję, że ten program pozwoli nie tylko znaleźć nowym odwiedzającym interesujących ich wystawców, warsztaty i wydarzenia, ale również pomoże wystawcom w przyciągnięciu potencjalnych klientów.


Firmy zainteresowane dołączeniem do programu proszone są o zgłoszenia do 15 stycznia 2015 roku. Zgłoszenia odbywają się za pośrednictwem strony European Outdoor Group.

Źródło: EOG

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0