Stowarzyszenie European Outdoor Group oraz zespół targów ISPO przedstawiają szczegóły dotyczące programu, którego celem jest wsparcie odwiedzających po raz pierwszy targi ISPO Munich. Wystawa odbędzie się w Monachium, w dniach od 5 do 8 lutego 2015 roku.
Program został opracowany tak, aby przyciągnąć tych sprzedawców branży outdoor, którzy są zainteresowani rozwojem własnego biznesu, ale dotychczas nie uczestniczyli w targach ISPO. Celem jest pomoc im w uzyskaniu jak największych korzyści z ich obecności na wystawie.
Program obejmuje:
- Wprowadzające śniadanie
- Prezentację Hansa Overudina o tym jak najlepiej uczestniczyć w targach
- Zorganizowaną wizytę na stoiskach, ze specjalnymi pokazami
- Dostęp do pomieszczeń ISPO CARD
- Wycieczkę po najlepszych monachijskich sklepach
Program został opracowany przy udziale specjalistów związanych z targami ISPO Munich i ISPO Academy.
Jak komentuje członek EOG, Eddy Codega, prezes firmy CAMP:
Regularnie odwiedzający targi ISPO Munich doskonale znają rozmiar wystawy i wypracowali już własne metody zwiedzania targów, tak żeby było to tak efektywne, jak tylko możliwe. Dla tych, którzy pojawiają się w Monachium po raz pierwszy, jest to bardzo trudne. Współpracując z naszymi partnerami z ISPO, mamy nadzieję, że ten program pozwoli nie tylko znaleźć nowym odwiedzającym interesujących ich wystawców, warsztaty i wydarzenia, ale również pomoże wystawcom w przyciągnięciu potencjalnych klientów.
Firmy zainteresowane dołączeniem do programu proszone są o zgłoszenia do 15 stycznia 2015 roku. Zgłoszenia odbywają się za pośrednictwem strony European Outdoor Group.
Źródło: EOG
KOMENTARZE