Konkurs dla sklepów snowboardowych. Do wygrania bilety na targi ISPO i Retail Tour

Targi ISPO Munich wspólnie z magazynem SnowBoard MDS ogłaszają konkurs:

Dla tych, którzy snowboardem zajmują się zawodowo i tworzą nasz lokalny rynek, przygotowaliśmy Konkurs dla Dobrych Sklepów Snowboardowych. Czytelnicy muszą nam tym razem wybaczyć, że nie zostali zaproszeni do zabawy, ale jako klienci sklepów snowboardowych zyskamy na tym wszyscy.


Nagroda w konkursie jest bowiem bardzo konkretna – do wygrania są 2 miejsca w Retail Tour – wycieczce po sklepach branży zimowej w Monachium, podczas której uczestnicy mają możliwość poznania specyfiki funkcjonowania sklepów różnej wielkości – od lokalnych, po sieciowe. Retail Tour jest organizowany jako impreza towarzysząca Targom Zimowym ISPO – sponsora nagrody w Konkursie – i przeznaczony jest dla osób profesjonalnie związanych z branżą zimową, w tym zwłaszcza z handlem detalicznym. Dzięki uczestnictwu w Retail Tour można poznać „od kuchni” tajniki organizacji pracy sklepów, które mają potężne doświadczenie na rynku zimowo-outdoorowym. Uzupełnieniem do nagród głównych są bilety wstępu na Targi ISPO oraz pakiety zniżek na noclegi w Monachium.

Co zrobić, żeby wziąć udział w Konkursie? Wystarczy przesłać prawidłową odpowiedź na pytanie:

Ile produktów w kategorii Snowboard, o polskim rodowodzie (!), zostało wyróżnionych nagrodą ISPO Award Winner na ostatniej edycji Targów, w 2014 roku?

Odpowiedzi przysyłajcie do 10 stycznia 2015 r. (no dobra, niech będzie do poniedziałku, 12 stycznia), na adres – redakcja@snowboard-mds.pl. Po tym terminie ogłoszenie zwycięzców na naszej stronie oraz na fejsie.

Źródło: ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0