Dobra passa sklepów outdoorowych biorących udział w naszym barometrze rynku trwa. Pierwszy miesiąc 2015 roku zakończył się wyższymi wynikami sprzedaży względem analogicznego okresu w 2014 roku.
Zima przychodzi coraz później, w tym roku był to właśnie styczeń, kiedy to spadł śnieg, a temperatury zanurkowały poniżej zera. Sklepy outdoorowe biorące udział w naszym barometrze zarejestrowały wyniki sprzedaży wyższe o 3,7 proc. licząc rok do roku.
Natomiast zarząd INTERSPORT Polska S.A. poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2015 roku wyniosły około 21.715 tys. zł i były niższe o 5,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 22.876 tys. zł). Pomimo niższych obrotów, spółka w styczniu poprawiła rok do roku marże ze sprzedaży.
Jak podał Główny Urząd Statystyczny sprzedaż detaliczna w styczniu wzrosła o 0,1 proc. w ujęciu rdr, a mdm spadła o 22,6 proc. Sprzedaż detaliczna realnie wzrosła o 3,3 proc. rdr.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE