HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: styczeń na plusie

Dobra passa sklepów outdoorowych biorących udział w naszym barometrze rynku trwa. Pierwszy miesiąc 2015 roku zakończył się wyższymi wynikami sprzedaży względem analogicznego okresu w 2014 roku.

Zima przychodzi coraz później, w tym roku był to właśnie styczeń, kiedy to spadł śnieg, a temperatury zanurkowały poniżej zera. Sklepy outdoorowe biorące udział w naszym barometrze zarejestrowały wyniki sprzedaży wyższe o 3,7 proc. licząc rok do roku.  

Natomiast zarząd INTERSPORT Polska S.A. poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2015 roku wyniosły około 21.715 tys. zł i były niższe o 5,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 22.876 tys. zł). Pomimo niższych obrotów, spółka w styczniu poprawiła rok do roku marże ze sprzedaży. 

Jak podał Główny Urząd Statystyczny sprzedaż detaliczna w styczniu wzrosła o 0,1 proc. w ujęciu rdr, a mdm spadła o 22,6 proc. Sprzedaż detaliczna realnie wzrosła o 3,3 proc. rdr.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0