HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: kwiecień nad kreską

Wiosenne wzrosty sprzedaży sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku utrzymały się także w kwietniu. Porównując do analogicznego okresu w ubiegłym roku wynik z minionego miesiąca to 2,8 proc. nad kreską.

Kwiecień oferował pierwsze naprawdę ciepłe dni, jednak w Tatrach miłośnicy zimy wciąż mogli się cieszyć dobrymi warunkami. Jednocześnie w kwietniu mamy wielkanocną przerwę świąteczną, co często wiąże się także z wyjazdami outdoorowymi, a koniec miesiąca to już przygotowania do majówki.

Uniegły miesiąc niestety nie był tak optymistyczny dla spółki INTERSPORT Polska – przychody netto ze sprzedaży wyniosły 16 928 tys. zł i były niższe o 5,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 17 846 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0