Wiosenne wzrosty sprzedaży sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku utrzymały się także w kwietniu. Porównując do analogicznego okresu w ubiegłym roku wynik z minionego miesiąca to 2,8 proc. nad kreską.
Kwiecień oferował pierwsze naprawdę ciepłe dni, jednak w Tatrach miłośnicy zimy wciąż mogli się cieszyć dobrymi warunkami. Jednocześnie w kwietniu mamy wielkanocną przerwę świąteczną, co często wiąże się także z wyjazdami outdoorowymi, a koniec miesiąca to już przygotowania do majówki.
Uniegły miesiąc niestety nie był tak optymistyczny dla spółki INTERSPORT Polska – przychody netto ze sprzedaży wyniosły 16 928 tys. zł i były niższe o 5,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 17 846 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE