Sklepy biorące udział w naszym barometrze rynku outdoor od początku roku cieszą się dobrymi wynikami sprzedaży. Maj jest podsumowaniem tej passy – zakończył się dużym wzrostem względem analogicznego okresu w ubiegłym roku: 8,4 proc. na plusie.
Maj należał do miesięcy ciepłych, chwilami upalnych, choć nie zabrakło też krótkich momentów ochłodzenia i deszczy. Pogoda, jak i przygotowania konsumentów do wiosenno-letnich outdoorowych wypadów, wspomogły sprzedaż w analizowanych przez nas sklepach.
Również INTERSPORT Polska informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Spółkę w maju 2015 roku wyniosły około 19. 064 tys. zł i były wyższe o 1,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 18 782 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE