Barometr rynku: majowy wzrost sprzedaży

Sklepy biorące udział w naszym barometrze rynku outdoor od początku roku cieszą się dobrymi wynikami sprzedaży. Maj jest podsumowaniem tej passy – zakończył się dużym wzrostem względem analogicznego okresu w ubiegłym roku: 8,4 proc. na plusie.

Maj należał do miesięcy ciepłych, chwilami upalnych, choć nie zabrakło też krótkich momentów ochłodzenia i deszczy. Pogoda, jak i przygotowania konsumentów do wiosenno-letnich outdoorowych wypadów, wspomogły sprzedaż w analizowanych przez nas sklepach.

Również INTERSPORT Polska informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Spółkę w maju 2015 roku wyniosły około 19. 064 tys. zł i były wyższe o 1,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 18 782 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0