Wakacyjny i ciepły lipiec zakończył się dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku z dobrymi wynikami. Względem analogicznego okresu z ubiegłego roku były one wyższe o 5,2 proc.
To już dziesiąty miesiąc z rzędu na plusie, począwszy od października 2014 roku. Lipiec jest już w pełni urlopowym i wakacyjnym okresem, co sprzyja zakupom sprzętu outdoorowego. Dodatkowo w tym roku pogoda nie była zbyt kapryśna.
Podobnie kształtuje się to w przypadku sieci INTERSPORT Polska. Spółka informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2015 roku wyniosły około 19 585 tys. zł i były wyższe o 7,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 18 255 tys. zł).
Narastająco w okresie od stycznia do lipca 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży Spółki wyniosła około 130 849 tys. zł i była niższa o 1,9 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 133 394 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE