Sierpień – jeden z kluczowych momentów dla urlopowych wyjazdów – zakończył się z dobrymi wynikami dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku.
Porównując do analogicznego okresu w ubiegłym roku wyniki sprzedaży były wyższe o 2.6 proc. Warto zauważyć, że ubiegłoroczny sierpień zakończył się na lekkim minusie.
Sieć sklepów INTERSPORT Polska również zakończyła sierpień nad kreską. Łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły około 18 691 tys. zł i były wyższe o 5,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 17 760 tys. zł).
Jednak narastająco w okresie od stycznia do sierpnia 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży Spółki wyniosła około149 540 tys. zł i była niższa o 1,1 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 151 154 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE