W środę, 13.01.2016, w Krakowie odbył się pierwszy oficjalny pokaz kolekcji SALEWA. Dedykowana najważniejszym klientom marki, impreza zgromadziła ponad 40 przedstawicieli największych sklepów outdoorowych w Polsce.
Nowoczesną w formie prezentację kolekcji, SALEWA Polska zorganizowała w klimatycznych wnętrzach Centrum Sztuki Współczesnej Solvay w Krakowie. Tym razem produkt zaprezentowany został z perspektywy wspierającej go kampanii marketingowej, co pozwoliło na przedstawienie szerszego obrazu tego, co będzie działo się zarówno w kolekcji, jak i działaniach marki w sezonie jesień-zima 2016/17.
Ze względu na ścisłą współpracę SALEWA i Gore-Tex®, w programie imprezy nie mogło zabraknąć Jakuba Dyrlico, który na tle odświeżonej strategii marki opowiedział o nowych technologiach w rodzinie Gore i ich zastosowaniach. Wśród gości specjalnych pokazu znaleźli się Dyrektor ds. Sprzedaży w SALEWA Stefan Rainer, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Oberalp Reiner Gerstner oraz najwybitniejsza polska himalaistka młodego pokolenia Kinga Baranowska, od wielu lat związana z marką SALEWA.
Kiedy osiem lat temu zaczynałem swoją przygodę z SALEWA, do pomocy miałem tylko jedną osobę. Widząc jednak potencjał marki i tworzących ją ludzi, już wtedy założyłem sobie trzy cele: po pierwsze chciałem, by SALEWA została sponsorem TOPRu. Udało się – 2016 to już nasz szósty rok razem. Chciałem również współpracować z wybitnymi polskimi sportowcami i, jak Państwo widzą, Kinga Baranowska jest tu dzisiaj z nami. Po trzecie, zależało mi na partnerstwie z Tatrzańskim Parkiem Narodowym i z radością widzę dziś na widowni również jego przedstawicieli. Osiem lat temu cieszyłem się, gdy zobaczyłem w górach kogoś z produktem SALEWA. W ostatni weekend w Zakopanem ciężko było mi znaleźć osobę bez naszego produktu. Dziękuję Wam za to – mówił do gości pokazu Jacek Grzędzielski, Dyrektor SALEWA Polska.
Lunch oraz świeżo mieloną i parzoną kawę w przerwie między prezentacjami przygotowało Bistro Karma. Była to pierwsza tego typu impreza marki w Polsce, sądząc jednak po entuzjastycznym odbiorze – na pewno nie ostatnia. Nowy format umożliwia przede wszystkim zaprezentowanie kompletnego obrazu oferty SALEWA, od samego produktu po dedykowane działania marketingowe uwzględniające wszystkie punkty styczności z klientem końcowym. Jest to także okazja do zakomunikowania DNA, czyli najważniejszych wartości marki, która już od ponad 80 lat niezmiennie inspiruje ludzi na całym świecie do odkrywania i doświadczania gór w całej ich okazałości.
Informacja SALEWA Polska
KOMENTARZE