Pierwszy oficjalny pokaz Salewy na sezon jesień-zima 2016/17

W środę, 13.01.2016, w Krakowie odbył się pierwszy oficjalny pokaz kolekcji SALEWA. Dedykowana najważniejszym klientom marki, impreza zgromadziła ponad 40 przedstawicieli największych sklepów outdoorowych w Polsce.

Nowoczesną w formie prezentację kolekcji, SALEWA Polska zorganizowała w klimatycznych wnętrzach Centrum Sztuki Współczesnej Solvay w Krakowie. Tym razem produkt zaprezentowany został z perspektywy wspierającej go kampanii marketingowej, co pozwoliło na przedstawienie szerszego obrazu tego, co będzie działo się zarówno w kolekcji, jak i działaniach marki w sezonie jesień-zima 2016/17.

Jacek Grzędzielski i Reiner Gerstner (fot. arch. SALEWA)Jacek Grzędzielski i Reiner Gerstner (fot. arch. SALEWA)

Ze względu na ścisłą współpracę SALEWA i Gore-Tex®, w programie imprezy nie mogło zabraknąć Jakuba Dyrlico, który na tle odświeżonej strategii marki opowiedział o nowych technologiach w rodzinie Gore i ich zastosowaniach. Wśród gości specjalnych pokazu znaleźli się Dyrektor ds. Sprzedaży w SALEWA Stefan Rainer, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Oberalp Reiner Gerstner oraz najwybitniejsza polska himalaistka młodego pokolenia Kinga Baranowska, od wielu lat związana z marką SALEWA.

Kuba Dyrlico opowiada o nowych technologiach w rodzienie Gore-Tex (fot. arch. SALEWA)Kuba Dyrlico opowiada o nowych technologiach w rodzienie Gore-Tex (fot. arch. SALEWA)

Nowości sprzętowe przedstawia Grzegorz Hajny (fot. arch. SALEWA)Nowości sprzętowe przedstawia Grzegorz Hajny (fot. arch. SALEWA)

Pokaz mody (fot. arch. SALEWA)Pokaz mody (fot. arch. SALEWA)

Kiedy osiem lat temu zaczynałem swoją przygodę z SALEWA, do pomocy miałem tylko jedną osobę. Widząc jednak potencjał marki i tworzących ją ludzi, już wtedy założyłem sobie trzy cele: po pierwsze chciałem, by SALEWA została sponsorem TOPRu. Udało się – 2016 to już nasz szósty rok razem. Chciałem również współpracować z wybitnymi polskimi sportowcami i, jak Państwo widzą, Kinga Baranowska jest tu dzisiaj z nami. Po trzecie, zależało mi na partnerstwie z Tatrzańskim Parkiem Narodowym i z radością widzę dziś na widowni również jego przedstawicieli. Osiem lat temu cieszyłem się, gdy zobaczyłem w górach kogoś z produktem SALEWA. W ostatni weekend w Zakopanem ciężko było mi znaleźć osobę bez naszego produktu. Dziękuję Wam za to – mówił do gości pokazu Jacek Grzędzielski, Dyrektor SALEWA Polska.

Gość specjalny - Kinga Baranowska, obok - Ariel Wojciechowski (fot. arch. SALEWA)Gość specjalny – Kinga Baranowska, obok – Ariel Wojciechowski (fot. arch. SALEWA)

Lunch oraz świeżo mieloną i parzoną kawę w przerwie między prezentacjami przygotowało Bistro Karma. Była to pierwsza tego typu impreza marki w Polsce, sądząc jednak po entuzjastycznym odbiorze – na pewno nie ostatnia. Nowy format umożliwia przede wszystkim zaprezentowanie kompletnego obrazu oferty SALEWA, od samego produktu po dedykowane działania marketingowe uwzględniające wszystkie punkty styczności z klientem końcowym. Jest to także okazja do zakomunikowania DNA, czyli najważniejszych wartości marki, która już od ponad 80 lat niezmiennie inspiruje ludzi na całym świecie do odkrywania i doświadczania gór w całej ich okazałości.

 Informacja SALEWA Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0