HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: lipiec na dużym plusie

W pełni wakacyjny i upalny lipiec sprzyjał wszelkim aktywnościom outdoorowym, dzięki czemu okazał się również bardzo dobrym miesiącem sprzedażowym dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku. 

Względem analogicznego okresu w 2015 roku wyniki sprzedaży były wyższe o 10.2 proc. Po styczniu jest to drugi najlepszy wynik w 2016 roku. 

Niestety przedstawiciele sieci sklepów INTERSPORT Polska nie mogą być równie zadowoleni – w lipcu Spółka odnotowała łączne przychody netto w wysokości około 18 534 tys. zł, czyli o 5,4 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 19 585 tys. zł). Dzięki poprawie marży procentowej o około 1,8 p.p, w lipcu 2016 roku Spółka wypracowała marżę wartościową na porównywalnym poziomie do analogicznego okresu ubiegłego roku.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0