W pełni wakacyjny i upalny lipiec sprzyjał wszelkim aktywnościom outdoorowym, dzięki czemu okazał się również bardzo dobrym miesiącem sprzedażowym dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku.
Względem analogicznego okresu w 2015 roku wyniki sprzedaży były wyższe o 10.2 proc. Po styczniu jest to drugi najlepszy wynik w 2016 roku.
Niestety przedstawiciele sieci sklepów INTERSPORT Polska nie mogą być równie zadowoleni – w lipcu Spółka odnotowała łączne przychody netto w wysokości około 18 534 tys. zł, czyli o 5,4 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 19 585 tys. zł). Dzięki poprawie marży procentowej o około 1,8 p.p, w lipcu 2016 roku Spółka wypracowała marżę wartościową na porównywalnym poziomie do analogicznego okresu ubiegłego roku.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (6 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE