HomeSklepy outdoorowe

Jack Wolfskin otworzył nowy sklep stacjonarny w bielskiej Galerii Sfera

Outdoorowa marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w minioną środę nowy salon firmowy, już 13 w Polsce. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z serca Beskidu Śląskiego, Bielska Białej, idealnej bazy wypadowej w tamtejsze góry. Lokalizacyjny wybór marki padł na największy obiekt handlowo-usługowy zarówno w mieście, jak i w regionie – Galerię Sfera.

Nowy sklep Jack Wolfskin – Galeria Sfera w Bielsku-Białej (fot. Jack Wolfskin Polska)

Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 26 lat temu. W tym czasie powstało 13 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność.

Sklep o powierzchni 88 m2 zlokalizowany na parterze Galerii Sfera, to nowoczesna i minimalistyczna przestrzeń, w której od progu fani outdooru poczują się jak u siebie. W sklepie wykorzystano elementy dekoracyjne naprowadzające na naturalne środowisko użytkowania produktów. We wnętrzu sklepu uwagę skupia neon z nowym hasłem „We all have the wild within”, które jest na stałe wpisane w dna marki Jack Wolfskin.

Nowy sklep Jack Wolfskin – Galeria Sfera w Bielsku-Białej (fot. Jack Wolfskin Polska)

Jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, Jack Wolfskin przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju zmniejszających ślad węglowy. W salonie znajdziemy więc oświetlenie LED, manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu oraz eko-wieszaki w dużej mierze wyprodukowane z trawy.

Mówi Krzysztof Gaweł, dyrektor Galerii Sfera:

Otwarcie sklepu Jack Wolfskin to konsekwentny rozwój oferty handlowej, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów i umacnia pozycję Galerii SFERA, jako najpopularniejszego miejsca handlu i rozrywki w regionie. Współpraca z tak silnym i szybko rozwijającym się partnerem dopełnia nasze portfolio zarówno w kategorii urban fashion, jak i profesjonalnej odzieży sportowej, która zwłaszcza w regionie turystycznym cieszy się dużą popularnością klientów. Według badań marketingowych przeprowadzonych przez IQS w 2024 r., to właśnie zróżnicowana oferta modowa stanowi jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych.

Nowy sklep Jack Wolfskin – Galeria Sfera w Bielsku-Białej (fot. Jack Wolfskin Polska)

Co czeka na klientów w nowo otwartym salonie? Wilcza marka postawiła na różnorodność. Znajdziemy tam zarówno produkty damskie, jak i męskie, idealne na górskie wyprawy oraz do codziennego użytku w mieście. Dla fanów górskich wędrówek przygotowana została kolekcja hikingowa, składająca się przede wszystkim z bardzo lekkich i oddychających produktów. Dla osób szukających bardziej casualowych rozwiązań idealnie sprawdzi się za to kapsuła lifestylowa. Oferuje ona najwyższej jakości odzież i akcesoria wykonane z naturalnych materiałów, zapewniających komfort noszenia niezależnie od pogody. W salonie zaprezentowano również szeroką i zróżnicowaną ilość modeli obuwia oraz toreb i plecaków trekkingowych.

Nowy sklep Jack Wolfskin – Galeria Sfera w Bielsku-Białej (fot. Jack Wolfskin Polska)

Jack Wolfskin z okazji otwarcia nowego sklepu postanowił także przygotować szereg promocji, w tym, m.in. akcję Wychodź sobie plecak, w której dla klientów, którzy zdobędą trzy okoliczne szczyty – Szczyrk, Szyndzielnia i Magurka, potwierdzając to przybiciem pieczątek w Karcie Turysty rozdawanej w sklepie w zamian za zapis do newslettera, będą czekały plecaki w wyjątkowej zniżce aż do -75%! Za zdobycie jednego szczytu można otrzymać dowolny plecak z biorących udział w akcji za 399 zł, za zdobycie dwóch cena plecaka będzie wynosić 299 zł, a za wszystkie 3 wyjścia tylko 199 zł. Ceny katalogowe plecaków z listy produktów dostępnych w tej akcji sięgają nawet 799 zł. Wyjścia w góry można zrealizować samodzielnie lub w ramach wspólnych wyjść z wilczą marką oraz przewodnikami, będącymi jednocześnie ambasadorami Jack Wolfskin, są nimi Tomasz Habdas, Iza Handerek oraz lokalna firma partnerska Start Beskid. Warto się pośpieszyć, akcja trwa do końca sierpnia lub do wyczerpania zapasów! Szczegóły akcji znajdują się na www.watahaskrzyczne.pl.

Kolejną akcją Jack Wolfskin przygotowaną dla klientów nowego sklepu jest wyjątkowa oferta zakupu impregnatów do odzieży lub obuwia w cenie 5 zł w zamian za zapisanie się do bazy newsletterowej. Maksymalna ilość impregnatów na jedną osobę to 2 szt.

Wataha zachęca do odwiedzenia nowego salonu firmowego Jack Wolfskin w Galerii Sfera. Szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania i oryginalny design, a także wyjątkowo korzystne akcje promocyjne to tylko kilka z powodów, dla których warto odwiedzić wilczą markę w jej nowej lokalizacji.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0