HomeLudzie branży outdoor

Laura Godek – właścicielka LyoFood, #KobietyOutdooru

W cyklu #KobietyOutdooru prezentujemy polskie marki outdoorowe prowadzone przez kobiety. Niektóre z nich kształtują kierunki i trendy w polskim outdoorze od prawie 30 lat. Tworzą i rozwijają społeczności aktywnych kobiet – wspinaczek, narciarek, podróżniczek i joginek. Łączy ich pasja do odkrywania, podróżowania i chęć spędzania czasu blisko natury, najlepiej w górach i w lesie. Tym razem przedstawiamy Laurę Godek – właścicielkę LyoFood.

Laura Godek – właścicielka LyoFood

Z amatorskim sportem jest związana od dziecka. Uwielbia sporty desko- we, jak snowboard i longboard. Od 2013 roku znaczną część jej wolnego czasu zajmuje downhill na desce z kółkami. Naturalnie za tym poszła fascynacja surfingiem. Jogę praktykuje od 20 lat. Trafiła też do wspinaczkowego świata, dzięki swojej firmie Lyofood.
Lyofood to połączenie przedsiębiorstwa rodzinnego i nowych technologii. Początki marki sięgają 2009 roku, kiedy powstał sklep internetowy oferujący posiłki liofilizowane dla podróżników wykorzystujący technologię liofilizacji, którą zajmuje się jej tata od 1992 roku. Po prawie 15 latach to jedna z liczących się marek produkujących żywność liofilizowaną. Dla Laury tworzenie marki to fascynująca przygoda, która trwa nieustannie: od powiększania zespołu i tworzenia nowych produktów, poprzez ulepszanie tego, co już powstało, do nowych pomysłów, których ma bardzo wiele.

CZYM JEST DLA CIEBIE OUTDOOR?
To natura, która potrafi być wymagająca, ale jednocześnie daje siłę do działania. To miejsca, w których można poznać siebie. Outdoor dla mnie to – w zależności od sytuacji – wyzwanie fizyczne, dobra zabawa albo relaksacyjna medytacja. Jest dla każdego dostępny.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0