Organizatorzy targów we Friedrichshafen oraz European Outdoor Group (EOG) rozpoczęli kolejną fazę przygotowań do tegorocznej imprezy OutDoor 2008 (17-20 VII). Jednym z ważnych elementów tego etapu jest prezentacja nowego loga oraz nowej kampanii promocyjnej (prowadzonej przez austriacką agencję Ad Agency Baschnegger, Ammann and Partners).
W związku z podjętą 30 stycznia decyzją o pozostaniu Outdooru we Friedrichshafen do 2013 roku, organizatorzy spodziewają się wzrostu liczby wystawców [OutDoor zostaje we Friedrichshafen]. Do tego momentu swoją obecność potwierdziło już 646 firm z 37 krajów (70% firm spoza Niemiec) – to pierwszy rekord w porównaniu z takim samym miesiącem ubiegłego roku.
„Teraz, kiedy outdoorowy przemysł podjął decyzję, o tym gdzie przez najbliższe 5 lat będą odbywały się targi OutDoor, przyszła pora na działania mające przyczynić się do wzmocnienia pozycji targów. Jednym z efektów jest właśnie nowe logo” – mówi Prezydent EOG Rolf Schmid. „Dotychczasowe logo cały czas cieszyło się dużą rozpoznawalnością, jednak razem z naszymi partnerami z Messe Friedrichshafen, doszliśmy do wniosku, że nadszedł czas na modernizację i lifting logotypu. Wydaje nam się, że rezultat jest fantastyczny – nowy projekt w udany sposób łączy przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość najważniejszych europejskich targów outdoorowych.”
Wg Ludwiga Meiera Dyrektora Zarządzającego Messe Friedrichshafen – „Targi OutDoor są pełnym klimatu wydarzeniem wymagającym najwyższego poziomu kompetencji, odgrywającymi wiodącą rolę w światowym przemyśle outdoor. Wraz z nowym logo oraz hasłem „The number one outside” podkreślamy naszą przewagę. Obecna kampania skupi się na najważniejszej roli targów, jako najlepszego forum wymiany informacji oraz miejsca spotkań.”
Źródło: european-outdoor.de (tłumacz. Piotr Turkot)
KOMENTARZE