Laur Klienta`2009 dla salonów INTERSPORT

Salony sportowe INTERSPORT zdobyły I MIEJSCE w piątej edycji programu "LAUR KLIENTA 2009" w kategorii "Sieciowe sklepy sportowe". Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju potwierdzający dobrą opinię Polaków o produkcie lub usłudze. Jest formą zbiorowej rekomendacji.

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniósł producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie.

Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – Grupę Media Partner – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Same badania dostarczają nam informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Przeprowadzane one są przez Grupę Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie, metodą powtarzalności raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce.

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0