Euromark w lipcu na plusie

Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus i Campus, opublikował wyniki sprzedaży za lipiec 2009 roku. Wiadomości są dobre, wyniki Spółki są lepsze, niż w roku ubiegłym.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w lipcu 2009 roku wyniosły 12.170 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w lipcu roku ubiegłego o 29,9%. W okresie marzec-lipiec 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 45.588 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14,1%.

Jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska" S.A. w lipcu 2009 roku wyniosły 6.858 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w lipcu roku ubiegłego o 2,3%. W okresie marzec-lipiec 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 28.124 tysiące złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 6,6%.

Źródło: Euromark  Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0