Intersport – wrześniowe przychody podtrzymały plany roczne

Spółka INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w okresie od stycznia do września 2009 roku, wzrost przychodów ze sprzedaży o 22,1% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco od początku roku realizacja planu jest zgodna z szacunkami Zarządu. Przed Spółką ostatni kwartał, który jest najważniejszym okresem sprzedażowym.

W opublikowanym 2 października 2009 roku raporcie bieżącym Spółka INTERSPORT Polska S.A. poinformowała o osiągniętych we wrześniu 2009 roku przychodach ze sprzedaży, które wyniosły 12.214 tys. zł i były wyższe o 12,4% w stosunku do analogicznego okresu 2008 roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 10.868 tys. zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do września 2009 r. wielkość osiągniętych przychodów ze sprzedaży wyniosła 158.314 tys. zł i była wyższa o 22,1% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 129.648 tys. zł.

We wrześniu, INTERSPORT jako oficjalny partner odbywających się w Polsce od 7-20 września br. Mistrzostw Europy – EUROBASKET`2009, był mocno bardzo zaangażowany w promocję polskiej koszykówki. Uruchomione w tym okresie stoiska pod patronatem FIBY ze sprzedażą gadżetów, cieszyły się dużym powodzeniem wśród klientów. Spółka ocenia, że dzięki podjętym działaniom marketingowym wzrosła w Polsce rozpoznawalność marki INTERSPORT.

W ostanią sobotę, 3 października br., sieć INTERSPORT otworzyła w Galerii Jurajskiej w Częstochowie kolejny salon sprzedaży o powierzchni 1165 m2. Jesto to 27 salon INTERSPORT w Polsce i jednocześnie pierwszy w tym mieście. W listopadzie 2009 roku Spółka zamierza otworzyć jeszcze salon sprzedaży w Galerii WISŁA w Płocku o powierzchni 665 m2.

Spółka INTERSPORT Polska S.A. zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na 2009 rok planowała otwarcie dwóch nowych sklepów – w Opolu i Częstochowie. Ze względu na otrzymanie korzystnych warunków handlowych w Galerii Wisła w Płocku, Zarząd zdecydował się na uruchomienie ponadplanowej lokalizacji, która przy niskich nakładach finansowych ma dużą szansę szybkiego zwrotu inwestycji.

Źródło: INTERSPORT

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0