Euromark mocno w dół

Już drugi miesiąc z rzędu Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, notuje spadki sprzedaży swoich produktów.

Euromark, logo

Zarząd "Euromark Polska" S.A. informuje, że skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej we wrześniu 2009 roku wyniosły 6.159 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 28%. W okresie marzec-wrzesień 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 61.265 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 7,3%.

Jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. we wrześniu 2009 roku wyniosły 5.786 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 21,8%. W okresie marzec-wrzesień 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 40.623 tysiące złotych i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 0,9%.

Euromark - sprzedaż rok do roku marzec-wrzesień 2009Euromark – sprzedaż rok do roku marzec-wrzesień 2009

Skonsolidowane wyniki sprzedaż Grupy we wrześniu b.r. nie obejmują już brytyjskiej spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd., która została sprzedana w sierpniu b.r (patrz Euromark pozbywa się balastu). Wrześniowe wyniki Zarząd Euromark S.A. uzasadnia następująco:

Warunki pogodowe we wrześniu były ekstremalnie niekorzystne dla sprzedaży towarów jesienno-zimowych (zbyt wysokie temperatury i brak deszczu) w porównaniu do roku ubiegłego. Zarząd oczekuje znaczącej poprawy jednostkowych wyników sprzedaży w kolejnych miesiącach roku obrotowego.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0