HomeRynek outdoor

Targi ispo china 2010 coraz bardziej popularne

Messe München International*, organizator ispo china 2010, zanotował znaczący wzrost liczby wystawców i marek. W porównaniu ze statystykami z lat wcześniejszych, liczba rejestracji w okresie na 5 miesięcy przed imprezą wzrosła trzykrotnie.

Na ispo china 2010 została zastosowana nowa koncepcja organizowania przestrzeni i planowania rozmieszczenia wystawców. Moda sportowa będzie miała swoją własną przestrzeń wystawienniczą w Sports Area, natomiast platforma Distributor Match Making (platforma kojarzenia dystrybutorów) będzie asystować zagranicznym wystawcom w ich pierwszych krokach na chińskim rynku towarów sportowych. Do grona debiutujących w tej dziedzinie firm należy m.in. kompania Maser Austria, niemiecki producent strojów do pływania Fashy, czołowy fiński producent zegarków sportowych Suunto oraz Tentipi, szwedzka firma produkująca namioty.

Dodatkowo, wśród wystawców, którzy już potwierdzili swój udział w ispo china 2010, znaleźli się tacy specjaliści sprzętu outdoorowego jak: Coleman Co., Karrimor, High Rock oraz Edelrid. Potencjał specjalistycznego rynku detalicznego w Azji uznał również duński producent butów outdoorowych Ecco i zdecydował się zaprezentować po raz pierwszy swoją specjalną technologię podeszw.

ispo china 2009, centumispo china 2009

Wystawy na ispo china 2010 będą, tak jak w ubiegłym roku, uzupełnione przez równolegle odbywającą się Alpitec China, która jest organizowana przez Bolazano Exsposition.

Ispo 2010 to największa chińska impreza typu biznes to biznes, będąca doskonałym zwieńczeniem ciągłego wzrostu chińskiego rynku towarów sportowych.


*Messe München International (MMI) jest światowym liderem wśród firm organizujących targi. Każdego roku w imprezach w Monachium bierze udział blisko 30 tys. wystawców z ponad 100 krajów oraz ponad 2 miliony odwiedzających z 200 krajów. Dodatkowo MMI organizuje targi w Azji, Rosji, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Południowej. Dzięki temu MMI tworzy doskonale funkcjonującą sieć biznesową na całym świecie. Ochrona środowiska należy przy tym do głównych priorytetów we wszystkich działaniach MMI, zarówno w kraju, jak i za granicą.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0