Agencja Snow PR wygrała przetarg na obsługę w zakresie public relations firmy The North Face®, jednego z największych producentów odzieży outdoorowej na świecie, będącego częścią VF Corporation.
Snow PR będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku marki na polskim rynku, relacje z mediami oraz kompleksową obsługę wydarzeń sportowych wspieranych przez The North Face®.
Do zadań agencji należeć będzie także komunikacja ze sportowcami wspieranymi przez The North Face® oraz adaptacja europejskich projektów PR na polskim rynku. Zespół agencji współpracował z The North Face® przez ostatnie 4 lata przy organizacji oraz promocji wydarzeń sportowych sponsorowanych przez markę, takich jak The North Face Polish Freeskiing Open oraz Summit Series Road Trip. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia. Projekt realizować będą Marta Lesiewska i Jacek Będkowski,
a w zakresie obsługi wydarzeń sportowych Andrzej Lesiewski.
Dodatkowych informacji udzielają:
Marta Lesiewska
Snow PR – Events & Communications
Consultant
Tel.: +48 601 072 892
Email: marta.lesiewska@snowpr.pl
Jacek Będkowski
Snow PR – Events & Communications
Account Executive
Tel.: +48 662 052 232
Email: jacek.bedkowski@snowpr.pl
————————————-
The North Face® jest częścią VF Corporation, jednej z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową, w której skład wchodzą m.in.: takie marki jak Wrangler, Lee, Vans, JanSport, Nautica.
The North Face® powstał w 1968 roku w San Francisco w Kalifornii ze wspinaczkowej pasji Douglasa Tompkinsa oraz Dicka „Hap" Kloppa. Przez ponad 40 lat The North Face®, jeden z największych producentów odzieży outdoorowej na świecie, stał się nieodłącznym i niezawodnym towarzyszem wypraw organizowanych przez najlepszych alpinistów i himalaistów, a także zyskał zaufanie milionów ludzi podczas krótkich i długich wypraw turystycznych. Marka budowana przez ludzi z duszą odkrywców postrzegana jest na całym świecie jako producent numer 1 wysokiej jakości ubrań, sprzętu, obuwia i akcesoriów.
Pionierskie rozwiązania oraz technologie – cecha charakterystyczna The North Face® – powstają dzięki bliskiej współpracy działów rozwoju i badań z najlepszymi alpinistami, wspinaczami, narciarzami, snowboarderami i podróżnikami. To unikalne partnerstwo pozwala na ciągłe poszerzanie horyzontów tego, co możliwe i urzeczywistnia motto: Never Stop ExploringTM. Do zawodników wspieranych przez The North Face® należą m.in.: Simone Moro, Eneko Pou, Iker Pou, James Pearson, a w Polsce Łukasz Dudek (wspinaczka), Kinga Ociepka (wspinaczka) oraz Tomasz Klisz (biegi górskie).
Więcej na: www.thenorthface.com.
Koncept SNOW PR – Events & Communications powstał 7 lat temu z pasji do gór i miłości do sportów śnieżnych. Snow PR koncentruje swoje działania na wszelkich płaszczyznach związanych z aktywnym stylem życia. Snow PR świadczy usługi w zakresie organizacji imprez i wydarzeń sportowych, relacji z mediami, PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, E-PR, a także grafiki i projektowania stron www. Zespół agencji zrealizował do tej pory wiele autorskich projektów jak Mistrzostwa Polski we Freeskiingu – Polish Freeskiing Open, zawody Fiat Big Air czy ski2die.pl.
Więcej informacji na www.snowpr.pl.
KOMENTARZE