HomeRynek outdoor

Marcowe odbicie w Euromark

Dobre wiadomości nadeszły z Euromark Polska S.A. – w marcu spółka odnotowała ponad 30% wzrost sprzedaży.

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. w marcu 2010 roku wyniosły 5.959 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 30.9%. Przypomnijmy, że po rewelacyjnych wynikach w grudniu i styczniu Euromark Polska S.A. odnotował w lutym 25-procentowy spadek sprzedaży. Całe szczęście w marcu nastąpiło odbicie.

Wyniki jednostkowe Euromark, marzec 2010Wyniki jednostkowe Euromark, marzec 2010

Jak podaje Euromark wzrost miesięcznej sprzedaży osiągnięty został, po pierwsze, dzięki utrzymującym się nadal w pierwszej połowie marca zimowym warunkom pogodowym, które pozwoliły Spółce na dalszą sprzedaż produktów z zimowej kolekcji, a po drugie ze względu na bardzo dobre reakcje ze strony klientów na wszystkie produkty z kolekcji Wiosna/Lato 2010, co z kolei przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w marcu 2010 roku wyniosły 6.222 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 2,4%. Spadek sprzedaży skonsolidowanej jest spowodowany zamknięciem spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Wyjąwszy wpływ jaki niosło za sobą powyższe zamknięcie, Grupa zanotowałaby wzrost sprzedaży w wysokości 35%.

Źródło: „Euromark Polska" S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0