Włoski producent obuwia outdoorowego La Sportiva został partnerem Samsung Cheil Industries, który jest koreańskim odziałem koncernu Samsunga, zajmującym się m.in. przemysłem odzieżowym. Obie firmy zamierzają w 2011 roku wejść na koreański rynek odzieży technicznej.
– Jesteśmy podekscytowanie tym, że wchodzimy na rynek technicznej odzieży z tak mocnym partnerem, jakim jest Samsung – mówi Lorenzo Delladio, dyrektor generalny La Sportiva S.p.A. – Wprowadzając nową linie odzieżową na jeden z silniejszych rynków w Azji, oczkujemy dalszego ugruntowania pozycji naszej marki w Korei. Ta ekspansja ułatwi widoczność i dostępność naszej marki na międzynarodowym rynku. To także wzmocni nasz globalny model biznesu i przekaz marki, dzięki czemu zwiększymy swoją obecność na rynku zimowym, uzupełniając naszą ustaloną już pozycję biznesu letniego.
Wspólne partnerstwo łączy głęboką wiedzę i doświadczenie w outdoorowym przemyśle La Sportivy, z zasobami i ekspertyzami na temat badań rozwoju i produkcji odzieży Samsung Cheil Industries. La Sportiva będzie rozprowadzać nową linię odzieży za pomocą międzynarodowej sieci dystrybutorów, zaś Samsung Cheil Industries dołoży wysiłku, by przenieść linię wysokiej klasy odzieży technicznej na globalny rynek.
Ponad to, Samsung Cheil Industry nabędzie licencję dla nowej linii odzieży w Korei i jednocześnie stanie się jedynym autoryzowanym importerem i dystrybutorem butów La Sporitivy na koreańskim rynku. Pierwsze sklepy La Sportivy zostaną otwarte w całej Korei jeszcze w 2011 roku.
– To jest pasjonująca, nowa forma biznesu. Naszym celem jest przeniesienie cenionego obrazu marki, który stworzyła La Sportiva w segmencie obuwniczym, do segmentu odzieży outdoorowej – mówi Kim Sang Hyoun, wice prezes Samsung Cheil Industries.
W oparciu o sukces technicznych butów w USA, La Sportiva pomoże wypromować nową, globalną linię.
– Nowe produkty będą zgodne z obrazem marki La Sportiva pod względem funkcji, zastosowania w technicznym, górskim terenie, jak też stylu i wytrzymałości. Jesteśmy obecnie zaangażowani w proces badań i rozwoju oraz szeroko zakrojone testy naszych produktów, których celem jest debiut naszej linii w sklepach od jesieni 2011 do wiosny 2012 – wyjaśnia Jonathan Lantz, prezes La Sportiva N.A.
Źródło: www.sportsonesource.com
KOMENTARZE