Przed nami kolejna edycja targów branżowych SPORT-LATO, która odbędzie się 19-21 sierpnia w Kielcach. Po raz kolejny Stowarzyszenie Polish Outdoor Group wraz organizatorami targów przygotowało szkolenia dla specjalistów outdoor, zarówno przedstawicieli marek, jaki i sklepów.
Pierwsze szkolenie przygotowane jest z myślą o przedstawicielach polskich oraz zachodnich marek. Będzie dotyczyło jednego z najistotniejszych zagadnień biznesowych czyli PR – "O public relations dla Outdooru przystępnie."
Szkolenie poprowadzi Beata Bilińska z agencji PUBLINK, która postara się odpowiedzieć na nurtujące menadżerów outdooru pytania:
- Co jest PR-em, a co nim nie jest? Dlaczego reklama już nie wystarcza?
- Czy PR jest wymarzony dla Outdooru?
- Jak wybrać agencję i być zadowolonym z wyboru?
- I dlaczego PR dla firm outdoorowych nie musi być drogi?
Warto zaznaczyć, że działania z zakresu public relations nie są domeną dużych przedsiębiorstw. Wachlarz różnych narzędzi PR jest dostępny dla firm na każdym etapie rozwoju. Trzeba tylko wiedzieć jak i kiedy ich używać.
Szkolenie zaplanowane zostało na piątek, 20 sierpnia 2010, w godz. 16.00 do 18.00, w Centrum Konferencyjnym.
Wszystkich zainteresowanych wykładem prosimy o wcześniejsze potwierdzenie emailowe udziału na adres pog@pog.org.pl (udział w szkoleniu jest bezpłatny).
KOMENTARZE