14 października br. podczas II Kongresu w Łodzi przedstawiciele sieci INTERSPORT odebrali II nagrodę w Konkursie Retail Marketing Awards 2010 na najlepszy sklep w branży mody. Organizatorzy podkreślali, że na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt utrzymania przez INTERSPORT wysokiej jakości ekspozycji w całej sieci wielko powierzchniowych sklepów sportowych.
Retail Marketing Awards jest konkursem promującym najlepsze praktyki marketingowe w handlu detalicznym. Organizowany jest już po raz trzeci przez firmę „PROMEDIA Jerzy Osika". W konkursie biorą udział zazwyczaj pojedyncze sklepy z branży mody, oferujące takie asortymenty, jak odzież, bielizna, biżuteria, dodatki, obuwie i galanteria. Podczas oceny sieci INTERSPORT organizatorzy konkursu musieli po raz pierwszy analizować ekspozycję i inne działania marketingowe skierowane do klienta, aż w 28 salonach zlokalizowanych w 16 miastach na terenie Polski.
W tegorocznej edycji konkursu laureatami zostali:
I miejsce – sklep Biancon
II miejsce – sieć INTERSPORT Polska (28 sklepów)
III miejsce – sklep Camel (CH Bonarka)
źródło: INTERSPORT
KOMENTARZE