HomeRynek outdoor

Social Outdoor

Potencjał drzemiący w social media można fantastycznie wykorzystać w branży outdoorowej i przekuć go na wymierne zyski. Jak to zrobić? Wystarczy zaistnieć ze swoją ofertą na Facebooku, portalu społecznościowym, który już w tej chwili ma 500 milionów użytkowników na całym świecie a ich liczba stale rośnie.

Shop Social, logo

Ostatnio na rynku pojawiła się nowa aplikacja na Facebooka. ShopAtSocial – bo tak się nazywa – umożliwia otworzenie własnego sklepu w największym portalu społecznościowym świata. Narzędzie zostało stworzone przez naszą, rodzimą firmę Star Digital.

Jest to przede wszystkim kolejny kanał dotarcia do klienta i jednocześnie nowość na rynku prowadzenia sprzedaży w Internecie. Aplikacja wykorzystuje potencjał, jaki drzemie w społecznościach. Umożliwia przedsiębiorcom przemienienie swoich stron na facebooku z narzędzia marketingowego w sprzedażowe, a tym samym osiągnięcie realnego zysku z obecności w tej sieci społecznościowej. Ponadto ułatwia dialog z klientem, dzięki czemu wzmacnia lojalność i zaufanie wobec danej marki.

Czym ShopAtSocial różni się od pozostałych narzędzi tego typu? Zainstalowanie aplikacji i korzystanie z niej w ramach pakietu podstawowego jest darmowe. Abonamenty płatne nie przerażają zaś cenami (9,99 zł, 29,90 zł i 99 zł) i dają wiele dodatkowych funkcjonalności potrzebnych do efektywnego prowadzenia sprzedaży w Internecie. Są to np. wspomniana już wcześniej globalna wyszukiwarka, statystyki dotyczące produktów i klientów sklepu, czy ShopAPI – narzędzie umożliwiające import danych z istniejącego już sklepu internetowego.

Na dzień dzisiejszy istnieją dwie wersje językowe aplikacji (polska i angielska), a na wdrożenie czekają już kolejne (hiszpańska i niemiecka).

Więcej informacji o Shop(at)Social na www.shopatsocial.com

Aneta Kołaszewska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0